مبل شویی با دستگاه

 مبل شویی با دستگاه در شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

مبل شویی با دستگاه در شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

مبل شویی و شستشو مبل با دستگاه می تواند مزایای بسیاری برای مشتریان به همراه داشته باشد. در واقع این نوع مبل شویی کیفیت مبل را به خوبی حفظ می کند

اطلاعات تماس پاک رویال برای مبل شویی با دستگاه در تمام نقاط تهران:

۰۲۱۵۵۹۸۱۶۹۱               ۰۲۱۵۵۹۸۱۶۸۷

 

۰۲۱۲۲۶۳۹۱۸۹               ۰۲۱۲۶۷۰۸۷۴۸

 

۰۲۱۸۸۷۵۰۰۱۸                ۰۲۱۸۸۴۵۳۴۰۵

 

۰۲۱۷۷۶۴۰۳۶۸

 

۰۲۱۳۳۱۵۱۶۵۶                ۰۲۱۳۶۰۵۱۴۸۱

 

۰۲۱۸۸۴۷۸۰۹۴                ۰۲۱۷۷۰۳۶۴۰۶

 

۰۲۱۷۷۶۹۱۲۰۳

 

۰۲۱۴۴۴۸۰۵۷۰                 ۰۲۱۴۴۸۱۸۱۹۳

 

۰۲۱۷۷۸۵۹۸۵۳                ۰۲۱۷۷۸۵۹۸۳۵

 

۰۲۱۷۷۶۵۴۳۸۷

 

۰۲۱۶۶۱۲۷۵۱۰                ۰۲۱۶۵۸۱۱۴۶۱

 

 ۰۲۱۷۷۶۲۲۸۰۹                ۰۲۱۷۷۱۷۳۷۸۱

 

۰۲۱۵۵۹۸۱۷۰۳                ۰۲۱۵۵۹۸۱۶۷۴

مبل شویی با دستگاه را با شرکت پاک رویال تجربه کنید

مبل ها نیز مانند هر قطعه و وسیله ای در محیط منزل نیاز به تمیزکاری و مراقبت دارند. همانطور که می دانید بخشی از مراقبت مبل ها به نظافت و تمیزکاری آن ها مربوط می ‌شود.

واقعیت این است که در صورت عدم توجه به پاکسازی و تمیزکاری به موقع مبل ها، آن ها دچار آسیب جدی خواهند شد و بعد از مدتی بافت اولیه خود را از دست می دهند. تمام این مسائل باعث تکنیک مبل شویی با دستگاه مورد استقبال قرار بگیرد.

مبل شویی با دستگاه

مبل شویی با دستگاه

مراحل شستشوی مبل

چرا مبل شویی با دستگاه؟

در گذشته شرکت های خدماتی و نظافتی از روش های متداولی برای شستشوی مبلمان کمک می گرفتند. مبلمان ها از ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند.

هر کدام ساختار، متریال و جنس متفاوتی دارند و با دوخت متفاوتی نیز طراحی و تولید که تمام این ویژگی های متفاوت باعث این است برای مبل شویی از روش ‌های مختلف کمک بگیریم.

شستشوی مبل بدون توجه به ساختار و ویژگی های متفاوت آن می تواند به بافت مبل آسیب جدی وارد کند. همچنین امکان از بین رفتن رنگ مبل نیز وجود دارد. برای جلوگیری از این خسارات بهتر است شرکت خدماتی و نظافتی متخصص و کارآمد را برای انجام خدمات مبل شویی با دستگاه مدنظر قرار دهید.

مبل شویی با دستگاه

مبل شویی با دستگاه

مبل شویی در منزل با مواد استاندارد

دستگاه هایی که برای مبل شویی مورد استفاده قرار می گیرند، مطابق با استانداردهای روز دنیا میباشد. بنابراین می توان از آن ها برای شستشوی بهینه مبلمان کمک گرفت. منظور از شستشوی بهینه مبلمان این است که امکان تنظیم دستگاه متناسب با جنس و مواد ترکیبی مبلمان وجود دارد. این مسئله برای جلوگیری از آسیب به مبلمان مدنظر قرار می گیرد.

مبل شویی با دستگاه جز در موارد لکه گیری معمولاً به شکل خشک انجام می شود. این مسئله با توجه به اینکه مبلمان ها اغلب در برابر رطوبت مقاومت چندانی ندارند، اهمیت قابل توجهی دارد. در ادامه فرایند مبل شویی با دستگاه از خشکشویی قدرتمند دستگاه کمک گرفته اند . این خشک کن می تواند در مدت زمان کوتاهی مبلمان را خشک کند. در نتیجه از بو بد یا تخریب مبلمان ممانعت می کند.

امروزه دیگر بسیاری از روش های شستشوی مبلمان منسوخ و مورد استفاده قرار نمی گیرد. این روش ها با توجه به زحمت فراوانی که بر افراد شوینده تحمیل می کردند و همینطور خساراتی که به دنبال داشتند، گزینه مناسبی برای شستشو نبودند.

اهمیت انتخاب مواد شوینده در مبل شویی با دستگاه

انتخاب مواد شوینده برای مبل شویی با دستگاه مانند سایر تجهیزات شوینده از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. برخی از شوینده ها قدرت پاک کنندگی بالایی دارند و می ‌توانند برای شستشوی مبلمان با سایر پارچه ها گزینه مناسبی باشند. یک شرکت خدماتی و نظافتی ایده آل مانند پاک رویال مواد شوینده استاندارد را برای مبل شویی با دستگاه پیشنهاد و به کار می‌گیرد. این مواد اغلب متناسب با استانداردهای جهانی طراحی و تولید میشود و هیچگونه تاثیر منفی بر روی بافت پارچه یا مبلمان ندارند. مطلب مهم دیگر اینکه برخی از مواد شوینده نیز پایه ارگانیک و طبیعی دارند.

این نوع مواد شوینده نه تنها برای مبلمان آسیب و تخریب به همراه نخواهند داشت، بلکه از آسیب‌های زیست‌محیطی نیز جلوگیری می کنند.

مبل شویی با دستگاه

مبل شویی با دستگاه

مبل شویی در منزل

اهمیت شستشوی مبل پارچه ای

مبل پارچه ای یکی از متداول ترین مبلمانی است که در هر خانه ای وجود دارد. دلیل این موضوع نیز کاملاً روشن است. این نوع مبل ها از نظر زیبایی شناختی دلپذیر بوده و گزینه راحتی برای نشستن هستند. همچنین مقرون به صرفه تر از مبل های چرمی عرضه می شوند. مبلمان به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین اقلام در خانه توسط افراد یا حتی حیوانات خانگی مورد مصرف قرار می گیرند.

بسیاری از افراد برای جلوگیری از مبل شویی با دستگاه راه پیشگیری بهتر از درمان است را انتخاب می کنند. واقعیت امر این است که کثیف شدن مبلمان امری غیر قابل اجتناب است که بعد از گذشت مدتی اتفاق می افتد. حتی اگر شما دائماً در حال مراقبت و جلوگیری از ریزش نوشیدنی، تنقلات و... بر روی مبلمان باشید.

نکات مهم پیش از مبل شویی در منزل

قبل از اجرای مبل شویی با دستگاه چندین نکته مهم را مدنظر قرار دهید.

  • نوع موادی روکش مبل را شناسایی و برچسب ها را برای دستورالعمل های مراقبت خاص بررسی کنید. این مسئله در انتخاب مواد شوینده و روش مبل شویی با دستگاه اهمیت دارد.
  • میزان لکه و میزان تمیزکاری که باید انجام شود را مشخص کنید
  • قبل از شستشو، نواحی بسیار لکدار را با پاک کننده مناسب برطرف کنید
  • همیشه هر محصول تمیز کننده ای را ابتدا روی یک منطقه کوچک و پنهان تست کنید
  • همیشه از خدمات نظافت حرفه ای یا محصولات چرم استفاده کنید.

نحوه صحیح شستشوی مبل

شرکت پاک رویال برای مبل شویی با دستگاه از جاروکشی شروع می کند. ابتدا باید خاک های سست از سطح مبل را با جاروبرقی تمیز کنیم. برای اینکه بتوانید کوسن ها یا خود مبل را تمیز کنید، ابتدا باید یک جاروبرقی همه جانبه پیدا کنید که با تمام نیازهای تمیز کردن خانه شما مطابقت داشته باشد. مسلماً در چنین حالتی به خدمات یک شرکت نظافتی فوق العاده نیاز پیدا می کنید.

مبل شویی با دستگاه

مبل شویی با دستگاه

شستشوی مبل :

شرکت خدماتی و نظافتی پاک رویال جاروبرقی قدرتمند برای بیرون کشیدن ذرات گرد و غبار از دل مبلمان در نظر گرفته است. از پاکسازی محیط داخلی مبلمان غافل نشوید. چرا که هر مبلمانی به شکل ممتد در حال جذب ذرات گرد و غبار است. این ذرات گرد و غبار حاوی کنه های گرد و غبار هستند. به همین دلیل پارچه های تحت احاطه گرد و غبار به سرعت پوسیده و نابود می شوند. متاسفانه این مسئله در مورد مبلمان نیز وجود دارد.

پاکسازی لکه های کوچک

اگر روی مبلمان شما فقط چند لکه کوچک وجود دارد، ابتدا باید آن ها را تمیز کنید و آن گاه مبل شویی با دستگاه را از سر بگیرید. بیشتر لکه های جزئی را می توان به راحتی با استفاده از پاک کننده پارچه پاک کرد. هنگام تمیز کردن لکه، سعی کنید از مالش دادن لکه خودداری کنید. زیرا گاهی اوقات باعث می شود لکه به عمق مبل نفوذ کند. بهترین راه برای از بین بردن لکه این است که پاک کننده خود را به آرامی روی لکه بمالید تا زمانی که لکه از بین برود. برای برخی از لکه ها، ممکن است چندین دور تمیز کردن کامل نیاز داشته باشید. این مسئله توسط متخصصان مبل شویی با دستگاه تشخیص داده می شود.

برطرف کردن لکه های تازه

مبل شویی با دستگاه می تواند برای پاکسازی لکه های مختلف کارایی داشته باشد. اگر اخیراً چیزی روی مبل خود ریخته اید، باید تا حد امکان برای پاکسازی سریع اقدام کنید. در واقع ابتدا بهتر است تا جایی که می توانید مایع را با یک حوله یا پارچه خیس برطرف کنید. آن گاه به دنبال برطرف کردن لکه با گروه خدماتی و نظافتی پاک رویال باشید.

نابودی لکه های بزرگ یا سرسخت

در زمان مبل شویی با دستگاه ممکن است با لکه ای مواجه شوید که بسیار بزرگ یا سرسخت است. در این حالت چند گزینه پیش رو دارید. ابتدا باید برچسب ها را بررسی کنید تا ببینید آیا دستورالعمل خاصی برای تمیز کردن مبلمان وجود دارد.

c users norozian downloads sofa cleaning jpg

مبل شویی با دستگاه

بسته به دستورالعمل‌های مراقبت و جنس مبل خود، می‌توانید مبلمان خود را با روش‌های زیر تمیز کنید:

  • روکش ها مبل را بردارید و آن ها را کاملاً شستشو دهید.
  • مبلمان را به طور حرفه ای تمیزکاری کرده یا خشک شویی کنید.

اگر نمی توانید دستورالعمل خاصی برای تمیز کردن مبل پیدا کنید، توصیه می کنیم مبل خود را به صورت حرفه ای شستشو دهید تا از خراب شدن یا آسیب دیدن مبل جلوگیری شود. برای مبل شویی با دستگاه و تمیزکاری حرفه ای به شرکت خدماتی و نظافتی نیاز دارید. این شرکت کلیه خدمات مبل شویی در منزل را به شکل استاندارد و با توجه به دستورالعمل های شستشوی مبل انجام می دهد. ضمن اینکه در پایان نیز خدمات در محل را تضمین می کند.

بعد از اینکه گرد و غبار موجود در مبلمان به خوبی پاکسازی شد و رویه مبل نیز تمیز شد، حالا مبل شویی با دستگاه شروع می شود. ابتدا باید تنظیمات دستگاه همچون شدت شستشو و... تعیین شود. شدت و میزان شستشو با توجه به نوع و میزان لکه و جنس مبلمان متفاوت خواهد بود. در این مرحله، کف تولیدی دستگاه بر روی مبلمان ریخته شده و عملیات شستشو انجام می شود. در نهایت نیز به کمک خشک کن دستگاه، مبلمان به شکل کامل خشک می شود.

مبل شویی با دستگاه ممکن است به شکل شستشو با بخار نیز انجام شود. برخی از مبل ها امکان شستشو با آب حتی به شکل سطحی را ندارند. در این حالت بخارشویی گزینه به مراتب بهتری است. چون از آسیب رساندن به مبلمان یا تغییر رنگ آن جلوگیری می کند.

چرا خدمات شرکت پاک رویال؟

نکته قابل توجه در مورد مبل شویی با دستگاه این است که هر نوع مبلمانی بعد از گذشت 6 ماه برای از بین بردن لکه، کثیفی، سیاهی یا بوی نامطبوع نیاز به تمیزکاری جدی دارد. این تمیزکاری و شستشو باید زیر نظر افراد متخصص و حرفه ای که در این زمینه آموزش های لازم را دیده اند و تجربه فراوان دارند، انجام شود. به همین خاطر ما شرکت خدماتی و نظافتی پاک رویال را به شما پیشنهاد می کنیم. در این شرکت مجموعه ای از افراد متعهد، مسئول و متخصص آماده خدمت رسانی هستند.

چرا شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال را انتخاب کنیم ؟

استفاده از نظافتچی های مجرب و متخصص استفاده از افرادی سالم و قابل اعتماد بیمه حوادث شخص برای کارگزاران شرکت ضمانت بعد از کار به صورت جدی حتی بعد از خروج نظافتچی ارسال معرفی نامه معتبر همراه کارپردازان برای ورود به منزل استفاده از چهار نوع مواد شوینده رایگان

برخی از تعرفه های شرکت خدماتی پاک رویال

W3JwdCBuYW1lPSZxdW90O21haW5wYWdlJnF1b3Q7XQ==

لطفا جهت اطلاع از مبلغ دریافتی و رزرو نظافتچی ها تماس بگیرید

با تشکر مدیریت شرکت خدماتی نظافتی نیکومنش


کاربران گرامی توجه داشته باشید :

مشکلات مربوط به رزرو آنلاین نظافتچی خانم و نظافتچی آقا جهت نظافت منزل و نظافت راه پله برطرف شده

شما میتوانید رزرو آنلاین هم داشته باشید.

لطفا فرم را با دقت و صحت کامل پر نمایید

رزرو اینترنتی حداکثر برای 2 روز آینده است به طور مثال امروز درخواست نیرو میدهید تا 24 ساعت بعد با شما تماس گرفته و برای روز بعد اعزام میشوند


مبل شویی با دستگاه

مبل شویی با دستگاه

[fc id='1' align='center'][/fc]