مبل شویی و شستشو مبل

جهت رزرو نظافتچی و اطلاع از تعرفه های مبل شویی و شستشو مبل لطفا تماس بگیرید

جهت رزرو نظافتچی و اطلاع از تعرفه های مبل شویی و شستشو مبل لطفا تماس بگیرید

مبل شویی و شستشو مبل

مبل شویی و شستشو مبل به موقع علاوه بر تمیزی، باعث افزایش عمر مفید مبلمان می شود. البته به شرطی که به صورت اصولی و توسط متخصصان کاربلد صورت پذیرد.

مبل شویی و شستشو مبل می تواند به کمک شامپو، به روش خشک یا با بخار انجام شود. هر کدام از این روش ها می توانند برای بخشی از مبل ها گزینه مناسبی باشند که برای مبل شویی در منزل بکار گرفته شود.

بهره گیری از خدمات مبل شویی و شستشو مبل و مزایای آن

درگذشته مبل شویی و شستشو مبل در منزل دشواری‌ هایی را به همراه داشت. به همین خاطر خانم های خانه دار تمام تلاش خود را می کردند تا مبل ها کثیف نشوند. برای این منظور، روی مبل ها را با پارچه های مختلف می پوشانند و فقط با حضور مهمان پارچه ها را بر می داشتند. یقینا هر چقدر تلاش نماییم که مبل ها کثیف نشوند، باز هم کثیف می شوند. زیرا خرده های غذا و آشغال های ریز در لابه لای آنها جمع می شود. همچنین امکان دارد که انواع نوشیدنی ها بر روی مبل بریزد. بنابراین شستشوی مبلمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یعنی برای خراب نشدن آنها بهترین گزینه به شمار می ‌آید.

اطلاعات تماس جهت مبل شویی و شستشو مبل برای تمام نقاط تهران:

۰۲۱۵۵۹۸۱۶۹۱               ۰۲۱۵۵۹۸۱۶۸۷

۰۲۱۲۲۶۳۹۱۸۹               ۰۲۱۲۶۷۰۸۷۴۸

۰۲۱۸۸۷۵۰۰۱۸                ۰۲۱۸۸۴۵۳۴۰۵

۰۲۱۷۷۶۴۰۳۶۸

۰۲۱۳۳۱۵۱۶۵۶                ۰۲۱۳۶۰۵۱۴۸۱

۰۲۱۸۸۴۷۸۰۹۴                ۰۲۱۷۷۰۳۶۴۰۶

۰۲۱۷۷۶۹۱۲۰۳

۰۲۱۴۴۴۸۰۵۷۰                 ۰۲۱۴۴۸۱۸۱۹۳

۰۲۱۷۷۸۵۹۸۵۳                ۰۲۱۷۷۸۵۹۸۳۵

۰۲۱۷۷۶۵۴۳۸۷

۰۲۱۶۶۱۲۷۵۱۰                ۰۲۱۶۵۸۱۱۴۶۱

 ۰۲۱۷۷۶۲۲۸۰۹                ۰۲۱۷۷۱۷۳۷۸۱

۰۲۱۵۵۹۸۱۷۰۳                ۰۲۱۵۵۹۸۱۶۷۴

مبل شویی و شستشو مبل بهره گیری از خدمات مبل شویی و شستشو مبل مزایای آن

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بهره‌ گیری از روش ‌های مکانیزه، انجام این کار آسان تر گردیده و شما می توانید با خیال راحت اقدام به شستشوی مبلمان خود نمایید. برای این کار بهتر است به سایت های معتبر مراجعه و با شرکت های خدماتی تماس بگیرید.

به طور کلی مبل شویی و شستشو مبل کار ساده ای است و فقط نیاز به مهارت بالا و لوازم شستشوی مناسب دارد. در این روش، نظافت قسمت های جدا شونده مبل مانند کوسن، پشتی و تشکچه به نحو مطلوبی صورت می گیرد. همچنین ) قابل اجرا برای انواع مبلمان مدرن و کلاسیک است. در ادامه به بیان ویژگی ها و مزایای آن می پردازیم.

روش های شستشوی مبل و مراحل انجام آن :

روش های موثری برای مبل شویی و شستشو مبل وجود دارد که بستگی به نوع، جنس و روکش آن دارد. از دو روش متداول شستشو با بخار و شستشوی عمیق برای این منظور استفاده می شود. اصولا جهت از تمیزی لکه های عمیق و کثیفی بیش از حد مبل، شستشوی عمقی نتیجه خیره کننده ای دارد. چرا که با تزریق محلول مخصوص و استخراج آن تمامی آلودگی ها تمیز می شوند. این روش آسیبی به مبل شما وارد نمی ‌کند. از این تکنیک برای تمیز نمودن انواع مبلمان اداری در مکان های شلوغ، نظافت دیوارها و همچنین سطوح روکش دار استفاده می شود و بسیار محبوب است.

در روش شستشو با بخار، بخار آب با درجه حرارت بالا از دستگاه شوینده خارج می شود و بر روی مبل می نشیند. این روش برای حذف خاک و گرد و غبار به کار گرفت می شود و هیچ گونه خیسی و یا اثرات مخرب بر جای نمی گذارد.

بنابراین احتمال خراب شدن، جمع شدن پارچه و لک شدن وجود ندارد و تنها در عرض چند ساعت کل مبلمان تمیز می شود. این روش هزینه کمی دارد و به طور قابل توجهی مبل ها را می شوید.

در رابطه با مراحل این کار نیز باید بگوییم :

اولین مرحله بازرسی کامل مبل است. مواردی مانند نوع روکش، رنگ مبل و شدت کثیفی آن در تعیین موثرترین روش مبل شویی و شستشو مبل کمک شایانی می ‌کند. سپس قسمت هایی که بیشتر کثیف است و یا لک دارند، مشخص می ‌شوند تا با دقت بیشتری لکه گیری صورت پذیرد.

در واقع نظافت مبل یک مهارت است. یعنی با حضور یکی از مبلشوها و متخصص ها ، تمامی رطوبت مبل به خوبی جذب و یک مبل خشک و تمیز به شما تحویل داد می ‌شود.

مبل شویی و شستشو مبل مزایای مبل شویی از طریق دستگاه

مبل شویی با دستگاه جزء پیشرفته ترین روش ها به حساب می آید. تقریباً در این نوع روش هر نوع لکه ای قابل برطرف کردن است.

مزایای مبل شویی و شستشو مبل از طریق دستگاه :

  • سرعت بالای شستشو لکه ‌ها و کثیفی ‌ها به بهترین نحو ممکن
  • عدم ایجاد بوی نم و ماندگی
  • پاک شدن تمامی ویروس ها و باکتری ها
  • نابودی آلرژن های موجود بر روی مبل ها و کمک به سلامتی افراد
  • افزایش عمر مفید مبل
  • عدم نیاز به تعطیلی اماکن عمومی در حین شستشو
  • تمیز کردن مبلمان در کوتاه ترین زمان ممکن
  • نظافت با شوینده های درجه یک
  • عدم آسیب دیدن مبل
  • استفاده از روش مخصوص مبل شویی با دستگاه برای انواع روکش ها

چرا شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال را انتخاب کنیم ؟

استفاده از نظافتچی های مجرب و متخصص استفاده از افرادی سالم و قابل اعتماد بیمه حوادث شخص برای کارگزاران ضمانت بعد از کار به صورت جدی حتی بعد از خروج نظافتچی ارسال معرفی نامه معتبر همراه کارپردازان برای ورود به منزل استفاده از چهار نوع مواد شوینده رایگان

چرا از مبل شویی با دستگاه شرکت پاک رویال استقبال می شود؟

مبل شویی با دستگاه می تواند به عنوان یک روش پیشرفته و مجهز مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع فرایند شستشو کیفیت مبل ها را حفظ کرده اما همچنان می تواند با سرعت بالایی اجرا شود.

بعد از یک روز کاری خسته کننده، کاناپه می تواند یک فضای دنج را برای استراحت فراهم آورد. این اولین نقطه ای است که پس از بازگشت به خانه به آن برخورد می کنید. در واقع مبلمان می تواند یک وسیله مناسب برای استراحت یا گذراندن اوقات فراغت باشد. از طرف دیگر، ساعت‌های طولانی استفاده از مبلمان، جذب گرد و غبار و کثیفی مبل را آسان‌تر می‌کند. هر چقدر هم که سعی کنید با روکش مبل و کوسن از نفوذ گرد و غبار به درون مبل جلوگیری کنید، باز هم این ذرات به درون مبل شما راه پیدا می کنند. ناگفته نماند هوای گرد و خاکی در برخی از مناطق و شهرها بیشتر است. این مسئله تمیز نگه داشتن مبل را برای مدت طولانی سخت تر می کند.

مبل شویی و شستشو مبل و مزایای مبل شویی با دستگاه

مبل شویی و شستشو مبل و مزایای مبل شویی با دستگاه

شرکت پاک رویال

مبل شویی می تواند یک کار سخت و دشوار باشد. تشخیص اینکه از کجا شروع کنید و از چه موادی برای شستشوی مبل خود استفاده کنید، بسیار گیج کننده است. اینجاست که یک شرکت حرفه ای خدماتی و نظافتی به کارتان می آید.

سرویس نظافت مبل چیست و چگونه کار می کند؟

خدمات نظافت مبل توسط افراد حرفه ای و آموزش دید انجام می شود. شرکت خدماتی و نظافتی پاک رویال برای نظافت مبل از مواد شیمیایی، تجهیزات و استانداردهای بهداشتی مناسبی استفاده می کند. کلیه خدماتی که در راستای تمیزکاری، شستشو، لکه بری و گردگیری مبلمان انجام می شود را به عنوان بخشی از سرویس نظافت مبل می شناسند.

مرحله 1: کسب اطلاعات درباره مبل

به محض اینکه شما برای دریافت خدمات با شرکت پاک رویال تماس می گیرید، یک تیم حرفه ای نظافت مبل تمام اطلاعات لازم را از شما دریافت خواهد کرد. یک شرکت حرفه ای نظافت مبل مانند پاک رویال خدمات 24 ساعته و 7 روزه خود را از طریق وب سایت اختصاصی، شماره تماس یا تلفن همراه به شما ارائه خواهد کرد. در طی این کسب اطلاعات، نوع و تعداد مبلمان، وضعیت لکه ها، زمان مراجعه و... پرسیده می شود.

مرحله 2: پیش بازرسی

مرحله پیش بازرسی نیز برای هر نوع مبل شویی از جمله مبل شویی با دستگاه ضرورت دارد. تیم نظافتی به محض ورود، بلافاصله برای تمیز کردن مبل وارد عمل نمی شود. این تیم ابتدا نوع اثاثیه یا لوازم داخلی، لکه ها، عیوب و مقاومت رنگ مبل شما را بررسی می کنند تا استراتژی تمیز کردن مناسب را انتخاب کنند.

c users norozian downloads keplerfmweb 01 jpg نظافت مبل

مرحله 3: تمیز کردن مبل با بخار یا به روش عمیق

تیم نظافت مبل شرکت پاک رویال برای شستشوی مبل، محل تمیزکاری (معمولاً بالکن یا فضای باز) را آماده می کنند. ابتدا گردگیری لازم برای مبلمان انجام می شود. در ادامه نیز گرد و غبارهای عمیق و نفوذ یافته به داخل مبل با جاروبرقی قدرتمند بیرون کشیده می شود.

شما می توانید دو نوع روش برای مبل شویی انتخاب کنید که عبارتند از تمیز کردن عمیق و تمیز کردن با بخار. انتخاب روش شستشوی مبل به نوع مبل و نظر شما بستگی دارد. تمیزی با بخار در واقع استفاده از آب داغ برای تمیزی لکه ها و میکروب ها از روی مبلمان شماست. این نوع روش برای مواد و متریال ظریف استفاده می شود. شستشو با بخار می تواند برای مواردی مدنظر قرار بگیرد که مبلمان نیاز به ضدعفونی دارد. در واقع در این حالت، شستشو صرفاً در بخشی از پارچه و رویه مبل انجام می شود. بنابراین زمانی که این روش شستشو را درخواست می کنید، انتظار پاکسازی عمیق نداشته باشید.

نکته مهم :

اینکه اگر برای بوی نامطبوع مبل اقدام به مبل شویی با دستگاه میکنید ، حتماً از شستشوی عمیق کمک بگیرید. چون شستشوهای سطحی نمی توانند گزینه مناسبی برای رفتن بوی نامطبوع مبل باشند.

تمیز کردن عمیق شامل آب گرم و شامپو می شود. در این روش، متخصصین با ظرافت شامپو می زنند تا رنگ و کیفیت روکش مبل شما دست نخورده باقی بماند. این روش برای پاکیزگی لکه های عمیق تر کارایی دارد. کل فرآیند مبل شویی با توجه به اندازه و تعداد مبل هایی که دارید ممکن است حدود 2 تا 3 ساعت طول بکشد.

بعد از تمیزی مبل، بسته به روش کار ، دما و تهویه خانه، ممکن است زمان خشکی مبل 2 تا 6 ساعت طول بکشد.

آیا خدمات نظافت مبل شرکت پاک رویال مفید است؟

وقتی صحبت از نظافت مبل می شود، بسیاری از افراد تمیز کردن مبل را در انتهای لیست اولویت های خود قرار می دهند.

پس از یک روز سخت در محل کار، اولین کاری که دوست دارید انجام دهید این است که روی مبل خود آرام بگیرید و کانال های تلویزیون را بررسی کنید. شما در آن تکه مبلمان احساس راحتی و آرامش می کنید. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که مبل شما در معرض چه میزان آلودگی قرار دارد؟ کنه های گرد و غبار، باکتری ها، ذرات گرد و غبار همگی مبل شما را آلوده و کثیف می کنند. مسلماً یک شرکت نظافتی حرفه ای می تواند خدمات تخصصی نظافت مبل را به شما ارائه کند.

c users norozian downloads sofa cleaning service مبل شویی مجهز

1. با نظافت مبل حرفه ای، مبلمان شما بیشتر عمر می کنند

واقعیت امر این است که مبل شویی با دستگاه می تواند عمر مبل شما را تا حد زیادی افزایش دهد. یک شرکت نظافت مبل حرفه ای نهایت دقت را به خرج می دهد و از راهکارهای ظریفی برای تمیز کردن مبل شما استفاده می کند. همه ما می دانیم که مبل ها برای مدت طولانی در خانه شما می مانند و جایگاه مهمی در فضای زندگی شما دارند. یک نظافت حرفه ای تضمین می کند که تمیزی مبل شما دوام بیشتری داشته باشد و در هزینه های شما صرفه جویی کند. ضمن اینکه جذابیت بصری خانه شما را نیز افزایش دهد.

2. شستشوی مبل فضای سالم تری را برای استراحت به وجود می آورد

گرد و غبار، موهای بدن، لکه ها و ذرات پوستی که مبل شما را به طور روزانه دربر می گیرند، بخشی از مواد گیر افتاد در مبل هستند. این تجمع ذرات ناسالم در طول زمان می تواند منجر به آلرژی های نامطلوب و مشکلات سلامتی شود. در این حالت، تمیز کردن مبل با مواد شیمیایی خطرناک یا روش های فردی فقط مشکلات را بدتر می کند. یک شرکت خدماتی و نظافتی مانند پاک رویال نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند، بلکه محیط سالم و ایمن را به خانه شما باز می گرداند.

3. صرفه جویی در زمان

تمیز کردن مبل یک کار وقت گیر و پر زحمت است که به تنهایی انجام می شود. شما می توانید به جای وقت گذاشت برای این کار پر زحمت، از همراهی با خانواده لذت ببرید یا از پس هر کار مهم دیگری برآیید، در حالی که متخصص ها به خوبی از مبل شما مراقبت می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با این افراد حرفه ای تماس بگیرید و مبل خود را به آن ها بسپارید.

c users norozian downloads manalapan upholstery c مبل شویی

قبل از رزرو مبل شویی با دستگاه در شرکت پاک رویال چه چیزی را باید در نظر داشت؟

قبل از رزرو مبل شویی با دستگاه، توجه به این نکته مهم است که شما دسترسی های لازم برای انجام کار توسط متخصصان را دارید یا خیر؟ دسترسی به اتصال برق و آب فعال برای نظافتچی های حرفه ای ضرورت دارد.

تمیزی مبلمان چگونه فراهم می شود؟

تمیزی یک مبل به تعداد کاربران و دفعات استفاده آن بستگی دارد. همانطور که میدانیم ، "پیشگیری بهتر از درمان است"،

برای حفظ کیفیت مبل خود باید نهایت دقت را به خرج دهید. مبل‌ها و کاناپه‌ها بعد از تشک، دومین وسیله پرکاربرد در خانه هستند.

بنابراین اگر می‌خواهید خانه تمیزی داشته باشید، لازم است که نظافت مبل را جدی بگیرید. ما اغلب در حالی که روی مبل خود نشسته ایم، می خوریم و می نوشیم. ذرات این مواد در داخل مبلمان جمع می شوند که محیطی عالی برای مایت های گرد و غبار، ویروس ها، باکتری ها و سایر میکروارگانیسم ها ایجاد می کنند.

مبل شویی و شستشو مبل و مزایای مبل شویی با دستگاه

مبل شویی و شستشو مبل و مزایای مبل شویی با دستگاه

مبل شویی با دستگاه

بسیاری از خدمات نظافت مبل در تهران از فرآیندی غیرسالم برای مبل شویی با دستگاه استفاده می کند. در این روش ها به طور مداوم از آب و مواد شیمیایی روی مبلمان داخلی استفاده می شود. ضمن اینکه از انجام فرآیند ضدعفونی مبلمان خودداری می شود که این مسئله می تواند باعث ایجاد کپک و لکه های بیشتر در آینده شود.

ما همچنین به شما پیشنهاد نمی کنیم نظافت را خودتان به تنهایی انجام دهید. چرا که شستشوی مبل امری کاملاً تخصصی است و هر فردی نمی تواند آن را انجام دهد. یکی از دلایل تماس با شرکت خدماتی و نظافتی پاک رویال، استفاده از دستگاه های مناسب نظافت مبل است. با تکیه بر این خدمات از آسیب به مبلمان جلوگیری خواهد شد.

در شرکت پاک رویال ما از بهترین و جدیدترین تجهیزات و محصولات بدون مواد شیمیایی استفاده می کنیم تا مبلمان خانه شما را حفظ کنیم. هنگام انجام خدمات نظافت مبل، ما بسیار مراقب هستیم که مبل هم به درستی تمیز شود و هم در شرایط عالی نگهداری شود.

ضدعفونی کردن مبل در شرکت پاک رویال

شرکت پاک رویال برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن مبل ها از 2 نوع تجهیزات تخصصی استفاده می کند:

  • دستگاه تخصصی وکیوم ضربانی با قدرت صنعتی و فیلتر HEPA که 11 برابر قوی تر از یک جاروبرقی معمولی خانگی است.
  • ضدعفونی کردن با بخار نیز در دمای 180 درجه سانتی گراد انجام می شود.

در این نوع ضدعفونی، باکتری ها، ویروس ها، ناخالصی ها و ذرات ریز گیر افتاد در مبل در کمتر از 1 دقیقه از بین می روند و شانس تولید کپک به صفر می رسد.

آشنایی با ویژگی های یک مبل شویی و شستشو مبل خوب و با کیفیت :

  • حفظ ظاهر و زیبایی مبل :

درست است که نظافت و بهداشت مبل امری ضروری تلقی می‌ گردد، اما حفظ جلوه و زیبایی آن نیز یک مسئله مهم است. در واقع این مورد یکی از ضروریات به شمار می ‌آید که باید در هنگام شستشو به آن توجه نمود. از ویژگی یک مبل شویی و شستشو مبل خوب این است که آسیب هایی مانند پارگی، جمع شدن پارچه، بور شدگی و نخ نما شدن رخ ندهد.

  • شستشوی عمیق و اصولی مبل :

همانطور که می دانید، منظور از شستشوی عمیق مبل تمیزی آن از عمق الیاف و لایه های داخلی است. بر این اساس، در هنگام مبل شویی و شستشو مبل نباید تنها به نظافت روکش مبل دقت کرد. بلکه باید به عمق آن نیز توجه نمود. چرا که اگر مایعات بر روی مبل بریزد ، مسلما به عمق فوم نیز نفوذ و آن را آلوده میکند .

علاوه بر آن، باید بوی نامطبوع فوم داخل مبل را نیز در نظر گرفت و نباید فقط به تمیزی پارچه بسنده کرد. به طور کلی شستشوی عمیق باعث تمیزی فوم و رفع آلودگی ‌ها و بوی نامطبوع می شود.

  • لکه بری کامل

احتمال دارد که پس از شستشوی کامل مبل با مواد شوینده قوی، همچنان لکه بر روی آن باقی بماند. در چنین مواقعی با اینکه مبلمان درخشان و تمیزن ، ولی لکه ها تصویر ناخوشایندی را به وجود می آورند.

یک متخصص مبل شویی و شستشو مبل با تجربه در شناخت انواع لکه و راه های تمیزی آنها به صورت حرفه ‌ای عمل مینماید. در حقیقت شستشو با آب گرم، خشک شویی و استفاده از مواد لکه بر ایمن از مواردی می باشد که نیازمند تبحر تکنسین است.

  • جمع بندی و حرف آخر

مبل شویی و شستشو مبل به موقع علاوه بر تمیزی، سبب افزایش عمر مفید مبلمان می شود. البته به شرطی که به صورت اصولی و توسط متخصصان حرفه ای صورت پذیرد. شستشوی مبلمان در محل یکی از سرویس های پرطرفدار در زمینه شستشو است. با استفاده از این خدمات دیگر نیازی به جابجایی مبل ها نمی باشد.

c users sony desktop mo2 png 3آشنایی با ویژگی های یک مبل شویی و شستشو مبل خوب و با کیفیت :

به طور متوسط دوام یک مبل خوب بین ۷ تا ۱۵ سال است. ولی در بسیاری از موارد، ماندگاری مبلمان کمتر از این حد نصاب می باشد. لازم به ذکر است که نظافت و شستشوی درست مبل ها تاثیر به سزایی در حفظ جلوه، دوام و زیبایی آنها دارد. در بعضی مواقع استفاده از شوینده های نامناسب و روش نادرست شستشو آسیب جدی به پارچه و فوم داخلی مبل وارد می کند. از این رو، باید از روش مناسبی جهت شستشوی مبل ها استفاده نمود.

جهت دریافت اطلاعات برای رزرو نظافتچی جهت

انجام نظافت منزل و نظافت راه پله

و همچنین اعزام نظافتچی خانم و نظافتچی آقا

و قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله

کافیست با شمارهای تماس شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال تماس حاصل نمایید .

"<yoastmark

مبل شویی و شستشو مبل

مبل شویی و شستشو مبل امروزه یکی از دغدغه های مردم است. نظافت مبلمان و تمیز نگه داشتن آن ها خیلی مهم است و تمیز نگه داشتن مبلمان در طول عمر آن ها بسیار تاثیر دارد  و از طرفی  دیگر در زیبایی منزل تاثیر بسیار زیادی دارد . روش های مختلفی برای شست و شو آن وجود دارد، که در ادامه درباره انواع شست و شو و انواع لکه گیری توضیح خواهیم داد.

انواع مبلمان:

  • مبل راحتی :

این نوع مبل امروز در بین مردم جا افتاده است و یکی از گزینه های انتخابی در هنگام خرید مبل است. در این نوع مبل از تشک های نرمی استفاده شد که هنگام نشستن روی آن و تکیه به آن احساس راحتی به انسان دست می دهد و بیشتر در محیط خانه استفاده می شود.

  • مبل سلطنتی :

این نوع مبل که به نام استیل نیز شناخته شد است، یکی از پر طرفدارترین نوع مبلمان در بین مردم شناخته شده است.

قسمت عمده مبل سلطنتی از چوب و پارچه تشکیل شد است که در مبل های راحتی اینجور نیست و از آن طرف مبل های سلطنتی عمر بیشتری نسبت به مبل راحتی دارد چون عمر چوب به نسبتا بیشتر از پارچه است.

ارتفاع مبل سطنتی به نسبت سایر مبل ها کمی بلندتر است و وزن آن ها هم بیشتر است و علت این سنگینی استفاده از کلاف بیشتر و چوب با کیفیت است

  • مبل کلاسیک :

مبل کلاسیک برای اولین بار در فرانسه برای زنده نگه داشتن اصول و ارزش های زیبا شناسی به وجود آمده است و تقریبا نیز در بین تمام مردم دنیا محبوب است . در این مبل از چوب استفاده می شود که منبت کاری های بسیار زیبایی رو آن ها انجام میشود و وزن آن نسبت به مبل سلطنتی کمتر است.

مبل شویی و شستشو مبل با بخار شور :

مبل شویی و شستشو مبل با بخارشو یکی از محبوبترین و موثر ترین روش در بین مردم است.برای شست و شو ابتدا باید با قسمت شامپو آن روی مبل های بگیرید و بعد از آن شروع به تمیز کردن میکنیم با استفاده از نازل آن و فقط باید به این نکته توجه کنید که باید نازل  را به آرامی روی مبل بکشید تا مواد شوینده به صورت یکنواخت تمام سطح مبل را تمیز کند.

  • شست و شو با سرکه :

سرکه یکی از موثرترین شوینده خانگی است که کمترین آسیب را به الیاف پارچه وارد میکند و مبلمان را تمیز می کند.

کاربرد شامپو مبل :

یکی دیگر از مواد شوینده های خانگی شامپو مبل است.شامپوی که انتخاب می کنید متناسب با جنس پارچه مبل باشد چون در غیر این صورت قطعا به بافت پارچه آسیب خواهند رساند و ظاهر پارچه تغییر می کند.

  • نحوه شست و شو با شامپو مبلمان

برای شروع ابتدا مقداری از شامپو را در یک ظرف میریزیم بعد با استفاده از یک دستمال نرم و مقاوم شروع به مبل شویی و شستشو مبل می کنیم.بعد از اتمام کار برای اینکه مطمئن بشویم که هیچ کفی نمونده با بخار شور یا جارو برقی رو مبلمان می کشیم.برای اینکه مطمئن شوید قبل از شروع به تمیز کردن اول یکی از شامپو را رو ی قسمت کوچیک مبل امتحان کنید تا خیالتان راحت شود که آسیبی وارد نمی کند.

"<yoastmark

علائم و برچسب های رو مبل :

هنگامی که مبل را تازه خریداری کردید به این برچسب ها و علائم دقت کنید چون این ها نحوه مبل شویی و شستشو مبل را توضیح می دهد که برای مثال با شوینده نباید بشویید چون به بافت پارچه آسیب میزند

نظافت مبلمان :

  • پاک کردن لکه ها :

پاک کردن لکه یکی از مهم ترین اصول مبل شویی و شستشو مبل است که همیشه مردم درگیر آن بوده است.برای مثال یکی جوهر شدن رو مبل بسیار آزار دهنده است و ظاهر مبلمان را خیلی زشت می کند  و اگر نتوانید آن را پاک کنید مجبور به عوض کردن مبل می شوید

  • لکه نوشابه :

اگر روی مبل نوشابه ریخت باید خیلی فوری آن را تمیز کنید برای این کار مقداری نمک روی لکه بریزید و سپس با استفاده از اسفنج آن را تمیز کنید تا هیچ اثری از لکه نماند

  • اثر سوختگی و یا زردی :

برای از بین بردن این لکه با یک قند را روی لک بمالید و تا وقتی که از بین نرفته باشد این کار را ادامه دهید و اگر لکه روی الیاف مصنوعی ایجاد شده باشد با استفاده از آب لیمو لکه را برطرف کنید.

اگه جنس پارچه مبل شما از پاچه کرکدار است روی لکه را با مقداری شیر خیس کنید و سپس را پنبه روی آن بکشید و در آخر با آب و  صابون لکه را از بین ببرید.

  • لکه جوهر :

برای از بین بردن لکه جوهر ابتدا مقداری نمک روی آن بریزید و بعد آن با پنبه آن را تمیز کنید.دقت کنید به هیچ عنوان از پارچه برای تمیزکردن لکه جوهر استفاده نکنید چون جوهر پخش می شود.یک راه دیگر هم برای تمیز کردن جوهر هست اینکه گلیسیرین و آمونیاک را با هم ترکیب کرده و روی لکه بمالید و بعد از آن با پودر دستی آن را بشویید.

  • لکه چربی :

برای از بین بردن لکه چربی باید مقداری محلول نمک و الکل روی آن بریزید و بمالید.اگر جنس روی شما پارچه ابریشمی باشد ساده ترین راه این است که یک برگ خشک روی لک بگذارید سپس اتو داغ را محکم روی آن فشار دهید تا اثری از لکه باقی نماند

مبل شویی و شستشو مبل مخملی :

مبلمان مخملی خیلی زود به زود کثیف می شوند شما تقریبا باید هر روز آن ها را تمیز کنید تا کثیفی روی مبل ها باقی نماند.برای این کار باید کاتالوگی که هنگام خرید به شما داده اند مطالعه کرده و مطابق دستورات آن را تمیز کنید.یکی از راه های که باعث می شود دیگ مبلمان خود را نشوید یک تیک پنبه خیس بردارید و تمام مبل را با آن تمیز کنید

مبل شویی و شستشو مبل چرمی :

و مبل های چرمی یکی از محبوب ترین نوع مبلمان است.

مبل شویی و شستشو مبل چرمی خوشبختانه کار خیلی سختی نیست کافی است هر هفته با استفاده از جارو برقی و دستمال خشک روی آن را تمیز کنید . اگر ماده یا لکه روی مبل ریخت بلافاصله آن را تمیز کنید تا اثری از آن باقی نماند.

مبل شویی در منزل به روش اصولی با شرکت پاک رویال

مبل به دلیل راحتی و جذابیت بصری که برای کل فضای داخلی خانه شما فراهم می کند، از مهمترین اجزا در خانه به حساب می آید. با این حال، مبل ها به راحتی تحت تاثیر گرد و غبار اطراف قرار می گیرند و این مسئله به سرعت باعث ایجاد حساسیت و سایر مسائل بهداشتی در افراد می شود. به همین خاطر مبل شویی در منزل به یک ضرورت تبدیل شده است.

C:\Users\Norozian\Downloads\Sofa-Cleaning.png

نظافت مبل

مواد شیمیایی مناسب، تجهیزات مناسب و یک نظافتچی فعال آموزش دیده، الزامات سختگیرانه برای فرآیند مبل شویی در منزل هستند. حتی اگر یکی از آن ها را نداشته باشید، مطمئنا مبل شما آسیب می بیند. ما این واقعیت را بهتر از هر کسی درک می کنیم. از این رو، خدمات نظافت مبل را به شکل کارآمد و مقرون به صرفه با تیمی کاملاً اختصاصی از نظافتچی های آموزش دیده و حرفه ای ارائه می دهیم. ما در تمیز کردن، شامپو کردن، ضدعفونی کردن و از بین بردن لکه‌های مبل شما متخصص هستیم. تمام این اقدامات با حفظ رنگ، ظاهر یا بافت اصلی مبل انجام می شود.

شرکت پاک رویال چگونه کار می کند؟

مرحله 1: جمع آوری اطلاعات اولیه برای مبل شویی در منزل

تیم حرفه ای ما در صورت مبل شویی در منزل، تمام جزئیات و اطلاعات مربوط به مبل را جمع آوری می کند. بنابراین نظافتچی با اطلاعات قبلی در مورد مبل به خانه شما می آید. این اطلاعات شامل صندلی ها، وضعیت فعلی مبل، نوع کثیفی و لکه های ایجاد شده روی کاناپه و غیره است.

مرحله 2: نظرسنجی در محل پیش از مبل شویی در منزل

نظافتچی به خانه مشتری می رسد. او شدت کثیفی و لکه های مبل را بررسی می کند و پارچه مبل را از روی برچسب آن تشخیص می دهد. در ادامه تصمیم می گیرد که کدام مواد شیمیایی، تجهیزات و استراتژی را برای مبل شویی در منزل بر اساس پارچه اثاثیه یا لوازم داخلی انتخاب کند. او انتخاب می‌کند که از نازل شامپوی معمولی یا نازل تمیزکننده عمیق با سطح بالایی از شامپو کردن، مکیدن آب و برس زدن اضافی استفاده کند.

C:\Users\Norozian\Downloads\Sofa-Cleaning-Melbourne.jpg

شستشوی مبل

مرحله 3: حذف گرد و غبار

گروه اعزامی شرکت پاک رویال پیش از شستشوی مبل، گرد و غبار، ماسه و سایر ذرات را با استفاده از یک جاروبرقی قدرتمند از سطح مبل ها حذف می کنند. ما از یک غلتک پرز برای از بین بردن پرز یا موهای حیوانات خانگی استفاده می کنیم که جاروبرقی نمی تواند آن ها را حذف کند. در صورت وجود لکه، برای از بین بردن آن ها از مواد شیمیایی مخصوص استفاده می کنیم.

مرحله 4: شامپو کردن مبل

ما از دستگاه شامپوی حرفه ای برای مبل شویی در منزل استفاده می کنیم که با تمام پارچه ها سازگاری دارد و با حفظ استایل پارچه و بدون تغییر رنگ پارچه عمل می کند. دستگاه، پاک کننده، شامپو و آب را که در دمای معمولی مخلوط شده اند، روی مبل می ریزد. در ادامه با دقت روی مبل کار می شود تا زمینه نفوذ مایع پاک کننده به قسمت های داخلی مبل نیز فراهم شود. در نهایت نیز دستگاه، مخلوط را همراه با کثیفی از مبل خارج کرده و سطح مبل را به شکل عمیق استریل می کند.

مرحله 5: برس اثاثیه یا لوازم داخلی

بخشی از فرآیند مبل شویی در منزل بسیار تخصصی و دشوار است. ما برس زدن مناطق غیر قابل دسترس مبل را به صورت دستی با یک برس تمیزکننده اثاثیه یا لوازم داخلی انجام می دهیم. در پایان کار، تمام کثیفی ها و لکه ها از روی پارچه مبل پاک می شوند.

چرا در اغلب موارد مبل شامپو می شود و بخارشویی نمی شود؟

هر دو روش شامپو و بخارشویی برای مبل شویی در منزل استفاده می شوند. ما بیش از 10 سال است که خدمات تمیز کردن اثاثیه یا لوازم داخلی را در تهران ارائه می دهیم و هر دو روش را امتحان کرده ایم. ما بهترین نتایج شستشوی مبل را در شامپو زدن به دست آورده ایم و بازخورد بهتری از مشتری خود در مورد شامپو زدن مبل دریافت کرده ایم. ضمن اینکه پارچه و رنگ مبل با استفاده از شامپو به خوبی حفظ می شود.

مبل شویی و شستشو مبل با دستگاه

مبل شویی و شستشو مبل با دستگاه

مبل شویی و شستشو مبل در منزل

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال، مبل شویی در منزل را در زمان و مکان مورد نظر شما انجام می دهد. بعد از گذشت 3 ساعت از سرویس، می توانید از مبل استفاده کنید. اگر نتوانیم لکه ها را پاک کنیم، هزینه ای از مشتری دریافت نمی کنیم. ما تجربه زیادی در زمینه خدمات نظافت مبل داریم. تمیز کردن مبل یک انتخاب نیست، یک ضرورت است و ما مشتریانی داریم که هر 6 ماه یک بار این ضرورت را انجام می دهند.

خدمات مبل شویی در منزل شرکت پاک رویال برای چه نوع مبل هایی ارائه می شود؟

خدمات مبل شویی در منزل شرکت پاک رویال برای انواع مبل نخی، مخملی، ویسکوز، ابریشم، پشمی، کتان و مبل های مصنوعی مناسب می باشد. در واقع این گروه متخصص می توانند هر نوع مبلی را به بهترین شکل ممکن مورد شستشو و پاکسازی قرار دهند.

وقتی به مبل پارچه ای خود فکر می کنید، آن را مانند یک کت تصور کنید.

آیا آن را به مدت 5 سال بدون تمیز کردن می پوشید؟

مبل‌ها، صندلی‌های راحتی، صندلی‌های ناهارخوری و سایر مبلمان پارچه‌ای روکش شده در خانه نیز نیاز به تمیز کردن منظم دارند تا ظاهری زیبا داشته باشند. در واقع توصیه می کنیم برای حفظ بهداشت و افزایش طول عمر مبل، آن را به صورت حرفه ای سالی یک بار تمیز کنید.

بخارشویی مبل

تمیز کردن مبل با بخار با توجه به اینکه زمان شستشو را کاهش می دهد، به یک گزینه برای مبل شویی در منزل نیز تبدیل شده است. البته امروزه بهره مندی از این روش های شستشو چندان رایج نیست. در واقع این شیوه های شستشو عملاً بافت و پارچه مبل را مورد هدف قرار می دهند و آسیب جدی به آن وارد می کنند. این آسیب ها با توجه به قرار گرفتن پارچه در معرض حرارت بالا میسر می شود. هر پارچه و مبلمان دارای ویژگی های منحصر به فردی است. ممکن است برخی از پارچه ها دوام و استحکام بالا در برابر حرارت زیاد را داشته باشند. روش بخارشویی مبل برای آن دسته از مبل ها توصیه می شود که نسبت به رطوبت مقاومت ندارند.

مبل شویی و شستشوی مبل

مبل شویی و شستشوی مبل

خشک شویی مبل برای الیاف ظریف :

خشکشویی مبل بهترین روش برای نظافت مبل های ظریف از جمله مبل های مخملی است. قطعات ظریف را فقط می توان با دست و با استفاده از محصولات تخصصی مشابه محصولاتی که توسط خشکشویی ها برای لباس های شما استفاده می شوند، تمیز کرد. در این صورت ما از محلول های تمیز کننده مخصوص و یک پارچه نرم برای مبل شویی در منزل استفاده می کنیم. ما بهترین تکنیک ها و محصولات را به کار می گیریم تا مبلمان شما را نو، مطبوع و تازه کنیم.

رفع لکه مبل :

بسیاری از افراد از عدم برطرف شدن لکه مبل در هنگام مبل شویی در منزل گله مند هستند. اول اینکه شرکت پاک رویال کلیه تکنیک ها و راه حل های استاندارد را برای شستشوی بدون آسیب مدنظر قرار می دهد. دوم اینکه این شرکت به شما توصیه می کند، پاکسازی لکه روی مبل را به تعویق نیندازید. چون در این صورت لکه به بافت عمیق تری از مبل نفوذ کرده و در نتیجه شانس پاکسازی و تمیزکاری مبل کمتر می شود.

لکه هایی که بلافاصله بعد از ایجاد از بین می روند، نیازی به پاکسازی قدرتمند، استفاده از پاک کننده های خاص یا اختصاص زمان طولانی برای شستشو ندارند. بنابراین با پاکسازی سریع، کیفیت مبل را نیز به خوبی حفظ می کنید. چرا که دیگر نیازی به استفاده از پاک کننده قدرتمند برای مبل ندارید. از طرفی قیمت شستشوی مبل نیز کاهش پیدا می کند.

هزینه تمیز کردن مبلمان چقدر است؟

ما قیمت های معقول و مقرون به صرفه ای را بدون هزینه اضافی یا پنهان برای مبل شویی در منزل ارائه می دهیم. در واقع نرخ خدمات با توجه به زمان اختصاصی برای شستشو، نوع روش شستشو، نوع پارچه مبل، نوع مواد پاک کننده و ... متفاوت خواهد بود.

بهترین روش تمیز کردن و مبل شویی در منزل کدام است؟

ما برای مبل شویی در منزل استفاده از آب گرم را پیشنهاد می دهیم. البته این آب خیلی داغ نیست. در واقع شستشو با بخار برای تمیز کردن اثاثیه یا لوازم داخلی همچون اکثر مبل های نخی، مصنوعی و الیاف ترکیبی مناسب است و تمیز کردن خشک در محل، برای الیاف ظریف مانند ویسکوز و تنسل ارائه می شود. در سایر مبل ها نیز می توان شستشو با شامپو را انجام داد.

مبل شویی و شستشوی مبل به روش بهینه

مبل شویی و شستشوی مبل به روش بهینه

چقدر طول می کشد تا مبل بعد از تمیز کردن با بخار خشک شود؟

معمولاً حدود 4-5 ساعت طول می کشد تا مبل به طور طبیعی خشک شود. این موضوع به الیاف مبل نیز بستگی دارد. زیرا الیاف طبیعی رطوبت بیشتری را نسبت به الیاف مصنوعی جذب می کنند.

بیشتر افراد تمایل دارند خدمات مبل شویی در منزل را با سرعت زیادی دریافت کنند. چرا که نبود مبل ها در منزل یا عدم استفاده از آن ها برای افراد چندان مطلوب و دلنشین نیست. ضمن اینکه اغلب افراد بعد از گذراندن یک روز سخت کاری تمایل دارند بر روی مبلمان استراحت کنند. از این رو شرکت خدماتی و نظافتی پاک رویال خدمات مبل شویی خود را با سرعت و کیفیت بالا به مشتری ارائه می کند.


کاربران گرامی توجه داشته باشید :

مشکلات مربوط به رزرو آنلاین برطرف شده

شما میتوانید رزرو آنلاین هم داشته باشید.

لطفا فرم را با دقت و صحت کامل پر نمایید

رزرو اینترنتی حداکثر باید برای 2 روز آینده باشدبه طور مثال امروز درخواست نیرو ارسال شود تا 24 ساعت بعد با شما تماس گرفته خواهد شد و برای روز بعد اعزام میشوند


[fc id='1' align='center'][/fc]

شرکت خدماتی نظافتی