جابجایی اثاثیه و اسباب کشی

جابجایی اثاثیه و اسباب کشی

می‌خواهید اسباب‌کشی کنید؟

معمولا جابجایی اثاثیه و اسباب کشی و وسایل سنگین در منازل کار بسیار دشواری است. حتما شما هم حتی اگر یک‌بار اقدام به اسباب‌کشی کرده باشید از دشواری این کار اطلاع دارید.

هیچ وقت هوس نکنید یخچال یا ماشین لباسشویی را خودتان جابه‌جا کنید، حتی اگر منزل جدید طبقه همکف باشد.

اطلاعات تماس پاک رویال جهت جابجایی اثاثیه و اسباب کشی در تمام نقاط تهران:

لطفا جهت هماهنگی برای جابجایی لوازم فقط با شماره ۰۹۹۰۳۲۲۵۳۶۳ تماس بگیرید ممنون

۰۲۱۵۵۹۸۱۶۹۱    ۰۲۱۵۵۹۸۱۶۸۷    ۰۲۱۲۲۶۳۹۱۸۹

۰۲۱۲۶۷۰۸۷۴۸

۰۲۱۸۸۷۵۰۰۱۸    ۰۲۱۸۸۴۵۳۴۰۵    ۰۲۱۳۳۱۵۱۶۵۶

۰۲۱۳۶۰۵۱۴۸۱

۰۲۱۸۸۴۷۸۰۹۴    ۰۲۱۷۷۰۳۶۴۰۶    ۰۲۱۴۴۴۸۰۵۷۰

۰۲۱۴۴۸۱۸۱۹۳

۰۲۱۷۷۸۵۹۸۵۳    ۰۲۱۷۷۸۵۹۸۳۵   ۰۲۱۷۷۶۵۴۳۸۷

۰۲۱۷۷۶۴۰۳۶۸

۰۲۱۶۶۱۲۷۵۱۰     ۰۲۱۶۵۸۱۱۴۶۱    ۰۲۱۷۷۶۲۲۸۰۹

۰۲۱۷۷۱۷۳۷۸۱

۰۲۱۵۵۹۸۱۷۰۳     ۰۲۱۵۵۹۸۱۶۷۴     ۰۲۱۷۷۶۹۱۲۰۳

یکی از بهترین روش ها برای جابجایی اثاثیه و اسباب ، استفاده از اتوبار می باشد. در حال حاضر اسباب کشی از نیازهای مهم بازار به حساب می ‌آید

کارگران جابجایی اثاثیه و اسباب کشی باید ویژگی هایی مثل قدرت بدنی بالا، منظم بودن و... داشته باشند. دستمزد کارگران بر اساس تعداد نفرات، ساعات کاری و... تعیین می شود

اعزام کارگر برای جابجایی اثاثیه و اسباب کشی

شرکت باربری انواع خدمات جابجایی اثاثیه و اسباب کشی را در پاسخ به نیاز متقاضیان ارائه می ‌دهد. شما برای نقل مکان به منزل نو یا محل کار جدید می توانید متناسب با نیازتان از این خدمات استفاده کنید. شرکت برای ارائه این خدمات از وجود کارگران ماهر و مجرب بهره می‌ گیرد.

دستمزد کارگرانی که در شرکت باربری مشغول به کارند یکی از هزینه هایی است که باید برای استفاده از خدمات حمل بار پرداخت شود. در این فرصت می توانید اطلاعات مفیدی را در مورد ویژگی های کارگران ماهر اسباب کشی و عوامل موثر در تعیین دستمزد آنها به دست آورید.

C:\Users\رایامارکتینگ\mahmod-abad-freight-2-626x321.jpg

جابجایی اثاثیه و اسباب کشی

کارگران جابجایی اثاثیه و اسباب کشی باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟

کارگرانی که برای ارائه خدمات جابجایی اثاثیه و اسباب کشی به محل اعزام می ‌شوند باید از یکسری ویژگی های مثبت برخوردار باشند. که نظافتچی های اعزامی جهت نظافت منزل در تهران ندارند

این ویژگی ها شامل موارد زیر می شود:

قدرت بدنی بالا

کارگر حمل بار برای جابجایی اثاثیه و اسباب کشی باید قدرت بدنی بالایی داشته باشد. این موضوع به ویژه برای جا به جا کردن وسایل سنگین وزنی مثل یخچال و ماشین لباسشویی اهمیت دارد.

قابل اعتماد و اطمینان بودن

کارگر اسباب کشی باید فردی قابل اعتماد و اطمینان باشد. در این صورت دیگر نیازی نیست که شما بابت صدمه دیدن اسباب و اثاثیه تان نگرانی داشته باشید. کارگران اسباب کشی حرفه ای قادرند جا به جایی اسباب و اثاثیه شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. مثلا یک کارگر ماهر اسباب کشی می تواند انواع وسایل را در فضایی که پله های بلندی دارد به خوبی جا به جا کند. شما می توانید جا به جایی تمام اسباب و اثاثیه خود را با خیالی آسوده به این نوع نیروها بسپارید.

وقت شناس بودن

از کارگر جابجایی اثاثیه و اسباب کشی انتظار می ‌رود در کارش منظم و وقت شناس باشد. به طور مثال ممکن است شما برنامه ‌ریزی کرده باشید که اسباب کشی را قبل از تاریک شدن هوا تمام کنید. در این حالت حتما تمایل دارید کارگران حمل بار در زمان مورد نظر شما در محل حضور پیدا کرده و جا به جایی وسایل را انجام دهند. اگر نیروی کار وقت شناس باشد شما می توانید کارهایتان را طبق برنامه پیش ببرید. در غیر اینصورت با مشکل رو به رو خواهید شد.

انعطاف پذیر بودن

این خصوصیت به آن معناست که کارگر اسباب کشی باید به خواسته کارفرما توجه کند. در واقع نیروی کار اسباب کشی برای این که بتواند خدمات رضایت بخشی را به مشتری ارائه دهد باید دغدغه های او برای جا به جایی انواع وسایل را در نظر بگیرد.

تجربه کافی در زمینه جمع آوری وسایل

جمع آوری و بسته بندی وسایل مختلف یکی از وظایفی است که نیروی کار شرکت باربری بر عهده دارد. کسانی که اسباب و اثاثیه شما را بسته بندی می کنند باید در این کار باتجربه باشند. در بسیاری از مواقع کارفرما نیاز به بسته بندی انواع وسایل حساس و شکستنی دارد. در چنین حالتی باتجربه بودن کارگر جابجایی اثاثیه و اسباب کشی بسیار مهم خواهد بود. پرسنل ماهر و مجرب بسته بندی انواع وسایل منزل، لوازم اداری و... را به صورت حرفه ای انجام می دهند. در این صورت اسباب و اثاثیه در زمان جا به جایی از انواع آسیب ها در امان می ‌مانند.

برخورد مناسب

حتما موافقید که اسباب کشی از یک مکان به مکان دیگر کار بسیار چالش برانگیزی است. بنابراین طبیعی است که شما برای نقل مکان به منزل یا دفتر کار جدیدتان با استرس زیادی مواجه باشید. برخورد مناسب کارگر اسباب کشی تاثیر بسیار مثبتی روی شما می گذارد. استفاده از خدمات پرسنل خوش برخورد شرکت باربری باعث می ‌شود تجربه خوشایندی برایتان رقم بخورد.

C:\Users\رایامارکتینگ\Compass-Moving-850x491.jpg

جابجایی اثاثیه و اسباب کشی

چه عواملی در تعیین دستمزد کارگر باربری دخیل است؟

در بخش قبل درباره خصوصیات خوب کارگران حرفه ای جابجایی اثاثیه و اسباب کشی صحبت کردیم. کارگران شرکت باربری با داشتن این ویژگی ها می توانند خدمات مطلوبی را به متقاضیان ارائه کنند. اما یکی از موضوعاتی که به طور حتم برای تمامی متقاضیان خدمات حمل بار از جمله شما اهمیت زیادی دارد هزینه این خدمات است. دستمزد کارگران باربری یکی از مواردی است که شما باید در این رابطه مورد توجه قرار دهید. به احتمال زیاد شما هم مانند بسیاری از مشتریان مایلید از نحوه تعیین دستمزد نیروی کار باربری مطلع شوید.

عوامل گوناگونی در تعیین دستمزد پرسنل شرکت باربری موثرند. این عوامل عبارتند از:

تعداد کارگران جابجایی اثاثیه و اسباب کشی

اگر شما وسایل زیادی داشته باشید به تعداد بیشتری از کارگران برای جابجایی اثاثیه و اسباب کشی نیاز خواهید داشت. در این صورت باید هزینه بیشتری را بابت دستمزد کارگر باربری بپردازید. پس تعداد کارگران باربری در مقدار هزینه ای که باید برای استفاده از خدمات اسباب کشی پرداخت شود تاثیرگذار است.

نوع اسباب و اثاثیه

نوع وسایلی که باید از محلی به محل دیگر جا به جا شود هم در تعیین دستمزد کارگر باربری سهیم است. بعضی از وسایل وزن زیادی دارند و به سختی جا به جا می شوند مثل مدل های مختلف یخچال، اجاق گاز، گاوصندوق، ماشین لباسشویی، تردمیل و... بالطبع هزینه جا به جایی این وسایل نسبت به وسایل دیگر بیشتر است.

نوع بسته بندی اسباب و اثاثیه

برای جابجایی اثاثیه و اسباب کشی ابتدا باید وسایل مختلف را به درستی بسته بندی کرد. کارگر ماهر بسته بندی با نحوه انجام این کار آشناست. هر چقدر بسته بندی اسباب و اثاثیه شما حساس تر باشد و نیاز به دریافت خدمات بیشتری داشته باشید هزینه دستمزد کارگر باربری بالاتر می ‌رود.

C:\Users\رایامارکتینگ\راه-های-اسباب-کشی-برای-مهاجرت.jpg

جابجایی اثاثیه و اسباب کشی

تعداد طبقات ساختمان

تعداد طبقات ساختمان هم با مقدار دستمزد کارگر باربری در ارتباط است. اگر منزل مسکونی یا دفتر شما در طبقات بالای ساختمان باشد دستمزد دریافتی توسط کارگر حمل بار بیشتر می شود.

مقدار مسافت طی شده برای جابجایی اثاثیه و اسباب کشی

بسیاری از ساختمان ها مجهز به آسانسور نیستند. در اینگونه فضاها کارگران باربری باید اسباب و اثاثیه را به کمک پله به محل مورد نظر جا به جا کنند. حمل و نقل وسایل مختلف از این طریق با دشواری های زیادی همراه است. این ‌موضوع روی دستمزد کارگران باربری تاثیر گذاشته و باعث افزایش آن می‌ شود.

تعداد ساعات جابجایی اثاثیه و اسباب کشی

برای تعیین دستمزد کارگر باربری باید به تعداد ساعاتی که پرسنل شرکت مشغول به کار هستند هم توجه داشت. هر چقدر زمان بیشتری برای جا به جایی اسباب و وسایل صرف شود دستمزد کارگران بیشتر خواهد بود.

آشنایی با خدمات جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و فواید آن

یکی از بهترین روش ها جهت جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل، استفاده از اتوبار می باشد.

امروزه اسباب کشی از نیازهای مهم بازار به حساب می ‌آید.

شایان ذکر است که جابجایی لوازم منزل به صورت اتوبار برای تسهیل روند اسباب کشی بهترین گزینه می باشد.

خدمات حمل اثاثیه می تواند هم درون شهری باشد و هم برون شهری.

جابجایی اثاثیه و اسباب آشنایی با خدمات جابجایی اثاثیه و اسباب کشی منزل و فواید آن :

جابجایی اثاثیه و اسباب کشی یکی از کارهایی است که حدود یک ماه قبل از نقل مکان، شما را درگیر نظافت منزل جدید و ... می نماید.

در واقع تمامی وسایل موجود در خانه را باید حرکت داد. در چنین مواقعی بهترین راهکار، بهره گیری از باربری ها است.

چرا که حمل و نقل لوازم خیلی راحت و بی ‌دردسر انجام می گیرد.

شرکت های خدماتی معتبر وسایل شما را به آسانی جابجا می کنند. حتی اگر نیاز به کارگر باشد، این کار میسر می گردد و وسایل سنگین به نحو مطلوبی جابجا می شوند.

هر چقدر برای انجام این کار زودتر اقدام نمایید، هزینه‌ های احتمالی نیز کاهش می ‌یابد و دلهره و استرس شما کمتر می ‌شود.

دقت کنید که هرگز جمع کردن وسایل را به روزهای آخر موکول نکنید.

در نظر داشته باشید که باز کردن یک سری از قطعات و وسایلی که قابلیت جداسازی دارند، باعث صرفه جویی در هزینه و وقت شما می شود.

برای جابجایی اثاثیه و اسباب کشی چه کنیم؟

همانطور که می دانید، حمل و نقل وسایل به صورت شخصی بسیار طولانی و دشوار است.

بنابراین برای آسان شدن روند جابجایی اثاثیه و اسباب کشی ، بهره ‌گیری از سرویس ‌های اسباب کشی اتوبار بهترین انتخاب می باشد.

متخصصین مربوطه در این سرویس ها وسایل شما را به بهترین شکل ممکن جمع آوری و حمل می کنند تا سالم به مقصد برسانند. یکی از مزیت های استفاده از خدمات این شرکت ‌ها، وسایل در کوتاهترین زمان ممکن به محل مورد نظر میرسد.

شما از خدمات زیر برای جابجایی وسایل منزل می توانید استفاده کنید:

- جمع آوری وسایل قبل از حمل

- کارگر حمل بار بدون ماشین

- حمل اثاثیه منزل در اسباب کشی با ماشین

- باربری وسایل بین شهری

پس در ابتدا باید مشخص گردد که در کدام مراحل حمل اثاثیه به کمک نیاز دارید، تا بتوانید درخواست خود را ثبت نمایید. البته ناگفته نماند که برای چیدمان وسایل نیز می توانید از این شرکت ها استفاده کنید.

نکات اساسی پیش از جابجایی اثاثیه و اسباب کشی

  • تهیه فهرستی از کارهای پیش رو
  • تهیه مواد مورد نیاز از قبیل قیچی، چسب و غیره جهت کارت کردن
  • شستشو و تمیز نمودن وسایل قبل از کارتن کردن
  • اطمینان حاصل نمودن از محکم بودن کارتنها ها
  • پارچه پیچیدن به دور لوازم شکستنی
  • استفاده از طناب به دور جعبه ها برای حمل راحت ‌تر
  • نوشتن محتویات داخل جعبه بر روی آن
  • چسب زدن بر روی کشوها
  • پوشاندن زوایای لوازم چوبی مانند میز و صندلی با پلاستیک های حباب دار
  • روکش نمودن مبلمان پارچه ای
  • قرار دادن گلدان های کوچک در داخل جعبه های مقوایی
  • پوشاندن لباس های آویز در یک ملحفه
  • حمل اجناس گران قیمت با وسیله شخصی
  • تمیز کردن مکان جدید قبل از اسباب کشی
  • بررسی کردن استحکام جعبه ها
  • پارچه کشیدن بر روی فرش جهت جلوگیری از کثیف شدن آنها
  • در دسترس قرار دادن لوازم سنگین جهت حمل و نقل آنها توسط کارگر
جابجایی اثاثیه و اسبابنکات اساسی پیش از جابجایی اثاثیه

جابجایی اثاثیه و اسباب کشی شامل چه خدماتی می شود؟

هنگامی که صحبت از حمل اسباب و اثاثیه می ‌شود، بیشتر افراد به انتقال وسایل خانه فکر می‌ کنند.

در واقع بخش عمده ای از جابجایی اثاثیه و اسباب کشی توسط شرکت های خدماتی، مربوط به انتقال وسایل منزل است.

ولی تعدادی از افراد هم هستند که به فکر تغییر محل کارشان می ‌باشند.

بنابراین بخشی از این خدمات را می توان برای حمل وسایل دفتر کار یا بارهای مغازه در نظر گرفت.

به طور کلی این خدمات شامل موارد زیر می باشند:

● حمل و نقل اثاثیه منزل:

طبق آنچه که بیان نمودیم، بیشتر خدمات حمل اثاثیه برای جابجایی وسایل خانه می باشد. لوازم حساس و سنگین زیادی در بین اسباب و اثاثیه وجود دارد. از طرفی، وسایل ریز و شکستنی بیشماری نیز هستند که باید قبل از اسباب کشی جمع شوند .

● حمل و نقل اثاثیه شرکت:

اثاثیه شرکت برخلاف اثاثیه منزل دارای حساسیت پایینتر و مدت زمان جابجایی کمتری است و همین نکته سبب کاهش هزینه جابجایی و مدت زمان حمل می گردد.

● حمل اثاثیه درون شهری و برون شهری:

یکی از موارد مهم در حمل وسایل، مبدا و مقصد است. در صورتیکه جابجایی اثاثیه در داخل شهر باشد، به خدمات اسباب کشی درون شهری نیاز دارید. اما چنانچه مقصد شهر دیگری باشد، لازم است تا از خدمات باربری بین شهری استفاده کنید.

فواید سرویس های حمل و نقل اثاثیه

- حمل و نقل به صورت درون شهری و برون شهری

- اختصاص خودروی متناسب با میزان حجم اثاثیه

- چیدمان اصولی جهت سالم ماندن لوازم

- اعزام نیروی کار مجرب برای حمل وسایل و چیدمان

- حمل ویژه وسایلی که نیاز به دقت و مراقبت بالایی دارند

- ارائه ضمانت نامه برای اثاثیه

سخن پایانی

برای جابجایی اثاثیه و اسباب کشی به راحت ترین شکل ممکن، بهتر است که در ابتدا به بررسی تمامی موارد بپردازید.

بعد از مرتب کردن محیط اطراف، برای هر وسیله تصمیم درستی بگیرد.

یعنی لوازم هر قسمت را به صورت جداگانه جمع کنید و آنها را در کنار یکدیگر قرار دهید.

حواستان باشد که محتویات داخل هر کارتن را بر روی آن بنویسید. وسایلی که به آنها نیازی ندارید را از دسترس خارج کنید.

این مورد کمک شایانی می ‌کند تا جابجایی اثاثیه و اسباب کشی راحت تر صورت پذیرد.

هر یک از اعضای خانواده مسئولیت جمع آوری قسمت مشخصی را بر عهده بگیرند تا سریعتر این کار انجام شود

. سرانجام برای روز مورد نظر خود درخواست دهید تا متخصصین ماهر باربری به صورت اصولی به حمل و نقل اسباب و اثاثیه شما بپردازند.

شما می توانید از مرحله جمع کردن تا مرحله چیدمان وسایل، از شرکت های اسباب کشی کمک بگیرید.

جابجایی اثاثیه و اسباب

نکات اساسی پیش از جابجایی اثاثیه و اسبای

در آخر ذکر این نکته از اهمیت بالایی برخوردار می باشد:

که قیمت جابجایی اثاثیه و اسباب کشی بر اساس تعداد کارگرها، نوع ماشین، هزینه بیمه و ساعت کار تعیین می گردد.

البته یک سری از هزینه ‌های جانبی نیز مانند دستمزد چیدمان در صورت نیاز شما، به قیمت حمل اثاثیه افزوده می شود.

در مورد کارگر های اساس بر باید دانست :

چرا که کارگرانی که در این زمینه تجربه دارند نه تنها قوای جسمانی بهتری برای این نوع وسایل سنگین دارند،

بلکه ترفندهایی هم برای جابه‌جایی دارند که جابه جایی وسایل را راحت تر می کند.

ترفندهایی که فقط با تجربه به دست می‌آید و شاید یک بی‌توجهی کوچک؛ خرج اساسی روی دست شما بگذارد.

همه ما فکر می‌کنیم جابه‌جا کردن وسایل که دیگر کاری تخصصی نیست و هر کسی می‌تواند از عهده آن برآید،

اما مساله اینجاست که اسباب‌کشی یک فن و تکنیک است و پر از ریزه‌کاری‌هایی که اگر حتی یکی از آنها را هم

نادیده بگیریم، ضررهای جبران‌ناپذیر به خود و دیگران وارد خواهیم کرد.

جابجایی اثاثیه و اسباب

جهت رزرو کارگر خدماتی برای اسباب کشی  به انتهای مطلب مراجعه کنید .

توصیه ما به شما :

در زمان بارگیری سعی کنید شما هم تیمی تشکیل بدهید تا به بهترین نحو بارگیری انجام شود. گاهی پیش می‌آید

که کارگران با وجود داشتن سابقه طولانی در بارگیری خودشان را به کوچه علی چپ می‌زنند تا بتوانند با کار کمتر ، دستمزد بیشتری را دریافت کنند.

چرا شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال را انتخاب کنیم ؟

اعزام کارگران نظافتچی مجرب و متخصص

به کار گیری کارگران سالم و موجه

بیمه حوادث برای تمامی نظافتچی های تحت پوشش

ارسال معرفی نامه معتبر همراه نظافتچی های تحت پوشش

ضمانت کار حتی بعداز خروج‌ نظافتچی

ارسال 4نوع شوینده واجب همراه نظافتچی جهت ارائه خدمات بصورت رایگان

نکاتی که باید رعایت شود :


  • چند هفته قبل از اسباب کشی به فکر تهیه کارتن باشید.

  • وسایل سنگین مثل کتاب را در کارتن های کوچک و وسایل سبک مثل پتو، بالش و لحاف را در کارتن های بزرگ بگذارید.
  • با این روش حمل و نقل کارتن ها برایتان آسان تر خواهد بود.
  • برای حمل راحت تر و استحکام بیشتر جعبه ها، کاربرد طناب های ضخیم نیز بسیار مناسب است.
  • اسباب کشی همواره از جمله امور مشکل، به ویژه برای خانم های خانه است.
  • به هنگام اسباب کشی، وسایل چوبی دارای گوشه های زاویه دار مانند میزها، بیشتر در معرض صدمه قرار می گیرند. لذا
  • برای مراقبت و نگهداری از این قبیل لوازم چوبی، ابتدا روی زوایا را با پلاستیک حباب دار و یا حتی پلاستیک ساده یا روزنامه پوشانده سپس لایه دیگری از مقوای ضخیم بر روی پوشش قبلی قرار دهید.
  • برای این منظور از چسب های محکم نواری استفاده کنید.
  • سعی کنید راه خوبی را برای کارگرها برای عبور از اتاق‌ها و رسیدن به آشپزخانه باز کنید.

  • یک چیدمان درست، که باعث می‌شود وسایل شما به خوبی در پشت خاور جا شود و ذره‌ای جا هم هدر نرود، در حالتی اتفاق می‌افتد که طبق گفته قدیمی‌‌ها اول هندوانه‌ها را بچینید بعد سیب‌ها و بعد آلبالو گیلاس‌ها را.

جابجایی اثاثیه,اسباب کشی - جابجایی اثاثیه - شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

حتما مطالعه شود :

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال با ارائه بهترین خدمات موجود توانسته برتری بسیاری را جلب کند از نظر مشتریان.

این شرکت با استفاده از کادری مجرب و کاملا حرفه ای می تواند بهترین خدمات را برای شما ارائه کند

یکی از مهم ترین برتری های شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال تضمین کار است :

برای رزرو کارگر خدماتی جهت جابجایی اسباب می توانید با کلیک روی این گزینه به صفحه مربوطه هدایت شوید

همچنین شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال جهت رفاه کاربران / مشتریان خود فرم سفارش کارگر خدماتی برای نظافت راه پله و منزل

را در انتهای همین صفحه قرارداده است ، و شما می توانید از انتهای همین برگه اقدام به سفارش کارگر خدماتی نمایید.

کاربران گرامی توجه داشته باشید :

مشکلات مربوط به رزرو آنلاین نظافتچی خانم و آقا برطرف نشده


شرکت نظافت منزل و شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال اعزام نظافتچی جهت نظافت منزل و نظافت راه پله در تمام نقاط تهران با قیمت نظافت منزل یکسان و بدون تغییر

برای ورود به حساب کاربری و دریافت فاکتور کلیک کنید.