نظافت منزل اختیاریه و نظافت راه پله اختیاریه

اعزام نظافتچی خانم و نظافتچی آقا جهت نظافت منزل اختیاریه و نظافت راه پله اختیاریه ، نظافت ساختمان توسط شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

اعزام نظافتچی خانم و نظافتچی آقا جهت نظافت منزل اختیاریه و نظافت راه پله اختیاریه ، نظافت ساختمان توسط شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

مقدمه :

شرکت پاک رویال خدمات نظافت منزل اختیاریه و نظافت راه پله اختیاریه را برای اهالی منطقه ۳ تهران در نظر گرفته است.


شرکت نظافت منزل و شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال  اعزام نظافتچی جهت نظافت منزل و نظافت راه پله در تمام نقاط تهران با قیمت نظافت منزل و...  یکسان و بدون تغییر


خدمات نظافت منزل اختیاریه و نظافت راه پله اختیاریه

خدمات نظافت منزل اختیاریه و نظافت راه پله اختیاریه برای ساکنین منطقه ۳ شهرداری تهران در نظر گرفته شده است. شما هم برای نظافت ساختمان مسکونی، فضای اداری و... می توانید در اولین فرصت از این خدمات استفاده کنید.

دریافت این خدمات از شرکت پاک رویال در ساعات مختلف شبانه روز برای مشتریان امکان پذیر است. شرکت پاک رویال کارگر نظافتچی آقا و خانم را به صورت نیمه وقت یا تمام وقت به محل سکونت شما جهت نظافت منزل در تهران یا محیط کار شما جهت انجام امور خدماتی می فرستد.


لطفا جهت اطلاع از مبلغ دریافتی نظافتچی ها تماس بگیرید


کاربران گرامی توجه داشته باشید :

مشکلات مربوط به رزرو آنلاین برطرف نشده است لطفا با شعب تماس بگیرید.


شعب اصلی پاک رویال


شرق تهران :                        ۰۲۱۷۷۰۳۶۴۰۶


شمال تهران :                        ۰۲۱۲۲۶۳۹۱۸۹


غرب تهران :                       ۰۲۱۴۴۴۸۰۵۷۰


 جنوب تهران :                        ۰۲۱۳۳۱۵۱۶۵۶


 دفتر اعزام :                        ۰۹۱۲۰۵۲۶۵۳۶


جهت تماس با الباقی شعب پاک رویال

اینجا کلیک کنید


اعزام نظافتچی جهت نظافت منزل اختیاریه و نظافت راه پله اختیاریه و نظافت ساختمان توسط شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله

نظافت منزل در اختیاریه

اختیاریه نام یکی از محلات اعیان نشین و خوش آب و هوا در منطقه ۳ شهرداری تهران است. بافت شهری این بخش از تهران ترکیبی از بافت سنتی و بافت مدرن است. این محله وضعیت مناسبی به لحاظ امکانات و شرایط زندگی دارد.

محله اختیاریه که از تاریخچه پرفراز و نشیبی برخوردار است جزو مناطق تاریخی و قدیمی پایتخت محسوب می شود. از آنجایی که این محله در دسته بندی مناطق بالاشهر تهران قرار دارد قیمت آپارتمان در آن بسیار زیاد است. به همین دلیل متقاضیان برای خرید خانه در این محله لوکس باید بودجه زیادی را در نظر بگیرند.

خدمات نظافت منزل اختیاریه و نظافت راه پله اختیاریه در ایام مختلف سال در دسترس شهروندان منطقه ۳ تهران قرار دارد. به طور مثال بسیاری از افراد مایلند در روزهای پایانی سال و برای انجام خانه تکانی از خدمات نظافت منزل استفاده کنند. شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال فرصتی را فراهم کرده است تا نیاز مشتریان برای نظافت منزل در اختیاریه پاسخ داده شود.

نیروهای خدماتی شرکت اقدامات مختلفی را برای نظافت منزل در اختیاریه انجام می دهند که عبارتند از:

نظافت منزل اختیاریه در حالت استاندارد

نظافت منزل استاندارد در اختیاریه شامل انجام کارهای متنوعی می شود از جمله:

  • جمع کردن خانه
  • تمیز کردن آشپزخانه
  • گردگیری وسایل
  • جارو کردن خانه
  • جمع آوری قفسه ها و کمدها
  • تی کشیدن کف
  • شستشوی حمام و دستشویی

برای رزرو نظافتچی ، اطلاع از تعرفه ها و تماس با ما کلیک کنید

تمیز کردن پنجره ها و دیوارها

در برخی مواقع مشتریان از شرکت می خواهند که خدماتی را برای نظافت دیوارها و پنجره ها به آنها ارائه کند. طبیعتا جهت تمیز کردن این قسمت ها باید زمان بیشتری را برای نظافت منزل صرف کرد. بنابراین وقتی کارگر نظافتچی به محل اعزام می‌ شود باید مدت زمان طولانی تری را برای ارائه خدمت به مشتری اختصاص دهد. در این صورت نیروی خدماتی هم نظافت استاندارد منزل را انجام خواهد داد و هم پنجره ها و دیوارها را تمیز خواهد کرد.

اعزام نظافتچی جهت نظافت منزل اختیاریه و نظافت راه پله اختیاریه و نظافت ساختمان توسط شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

نظافت شیشه و نظافت پنجره

شستشو و نظافت مبلمان و فرش

نظافت فرش و مبلمان خدمت دیگری است که شرکت پاک رویال برای نظافت منزل در اختیاریه ارائه می دهد. در بسیاری از اوقات مشتریان نیاز به شستشوی مبلمان، شستن فرش و موکت و خدماتی از این دست دارند. چنین فعالیت هایی غالبا هنگام اسباب کشی و خانه تکانی انجام می شود.

شما به عنوان مشتری خدمات نظافت منزل اختیاریه و نظافت راه پله اختیاریه می توانید هر یک از این خدمات را از شرکت تقاضا کنید. پاک رویال پرسنل ماهر و مجرب خود را متناسب با نوع خدماتی که درخواست کرده اید به محل اعزام می‌ کند.

نظافت راه پله در اختیاریه

مرکز ارائه دهنده خدمات نظافت منزل اختیاریه و نظافت راه پله اختیاریه آماده ارائه خدمت به اهالی منطقه ۳ تهران است. کارگران نظافتچی باید راه پله و مشاعات ساختمان ها را با توجه به نیازهای مشتریان نظافت کنند. بعضی از وظایفی که نظافتچی برای تمیز کردن راه پله و مشاعات برعهده دارد

شامل موارد زیر است:

  1. جارو زدن راه پله ها
  2. تمیز کردن پنجره ها
  3. نظافت درب پارکینگ
  4. نظافت درب های ورودی
  5. تمیز کردن پشت بام
  6. تمیز کردن پارکینگ
  7. تمیز کردن لابی
  8. تمیز کردن دیوارها
  9. نظافت درب ها و داخل آسانسور

کارهایی که کارگر نظافتچی برای نظافت راه پله در اختیاریه انجام می دهد به توافق مشتری با شرکت بستگی دارد. به عنوان مثال برخی از مشتریان انتظار دارند نیروی خدماتی دیوارها را هم نظافت کند. اما بسیاری از متقاضیان نیازی به تمیز کردن این قسمت از راه پله و مشاعات نمی بینند. بنابراین فعالیت هایی که نظافتچی برعهده می ‌گیرد متناسب با درخواستی است که مشتری با شرکت مطرح کرده است.

قیمت نظافت منزل در اختیاریه

قیمت خدمات نظافت منزل اختیاریه و نظافت راه پله اختیاریه بر اساس نیاز هر یک از مشتریان مشخص می شود. همان طور که گفتیم نظافت منزل در حالت استاندارد فعالیت ‌هایی مثل گردگیری وسایل، نظافت آشپزخانه، تی کشی کف و... را در بر می گیرد. در صورتی که مشتری نظافت پنجره ها و دیوارها را هم به این خدمات اضافه کند باید زمان بیشتری برای نظافت منزل اختصاص داد.

مدت زمان مورد نیاز برای نظافت استاندارد منزل، تمیز کردن پنجره ها و شستن دیوارها بیش از ۸ ساعت است. بنابراین با توجه به این که نرخ خدمات تمیزکاری منزل به صورت ۴ ساعته حساب می ‌شود افزایش تعداد ساعات کاری نظافتچی باعث بالا رفتن هزینه خدمات خواهد شد.

به طور معمول هزینه های تمیز کردن منزل در اختیاریه شامل خدمات شستشوی فرش و مبلمان نمی‌ شود. در واقع اگر مشتری این خدمات را از شرکت تقاضا کند باید هزینه های جداگانه ای را بابت آنها بپردازد.

برای رزرو نظافتچی ، اطلاع از تعرفه ها و تماس با ما کلیک کنید

نظافتچی خانم - نظافتچی آقا - نظافت ساختمان

قیمت نظافت راه پله در اختیاریه

عوامل مختلفی در قیمت‌ گذاری خدمات نظافت راه پله در اختیاریه اثر می گذارد. یکی از این عوامل تعداد طبقات ساختمان است. نظافت ساختمان هایی که تعداد طبقاتشان زیاد است به صرف زمان و انرژی بیشتری نیاز دارد. زیاد بودن تعداد طبقات ساختمان علاوه بر این که فضای آن را افزایش می دهد نشان دهنده جمعیت زیاد ساکن در ساختمان نیز هست. هر چقدر تعداد ساکنین یک ساختمان بیشتر باشد میزان آلودگی و کثیفی آن بیشتر خواهد بود. بنابراین تعداد طبقات در افزایش یا کاهش قیمت خدمات موثر است.

شرکت خدماتی و نظافتی

فضاهای داخلی ساختمان هم به نوبه خود در قیمت گذاری خدمات نظافتی دخیلند. راه پله، نرده، پاگرد، پنجره، پارکینگ و... جزو فضاهای داخلی ساختمان هستند. هر چقدر فضاهای داخلی یک ساختمان بیشتر باشد هزینه نظافت راه پله و مشاعات بالاتر خواهد بود.

هر مورد دیگری هم که بر میزان کار نیروی خدماتی اثر بگذارد در تعیین قیمت نظافت راه پله تاثیرگذار خواهد بود. مثلا در برخی مواقع مشتری از نظافتچی می خواهد که کارهایی مثل نظافت دیوارها یا ضدعفونی کردن فضا را هم انجام دهد.

پیشنهاد می کنیم برای استعلام جدیدترین قیمت خدمات بهترین شرکت نظافت منزل جهت نظافت منزل اختیاریه و نظافت راه پله اختیاریه با شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال در ارتباط باشید.


برای  تماس با مدیریت کلیک کنید

برای تماس با دفتر رزرو کلیک کنید


شرکت نظافت منزل و شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال  اعزام نظافتچی جهت نظافت منزل و نظافت راه پله در تمام نقاط تهران با قیمت نظافت منزل و...  یکسان و بدون تغییر


برای دریافت فاکتور و ورود به حساب کاربری کلیک کنید