نظافت منزل ولنجک و نظافت راه پله ولنجک

اعزام نظافتچی بیمه شده جهت نظافت منزل ولنجک و نظافت راه پله ولنجک به تمام نقاط تهران

اعزام نظافتچی بیمه شده جهت نظافت منزل ولنجک و نظافت راه پله ولنجک به تمام نقاط تهران توسط شرکت خدماتی نظافتی ولنجک

مقدمه :

خدمات نظافت منزل ولنجک و نظافت راه پله ولنجک برای رفع نیاز اهالی منطقه ۱ پایتخت در نظر گرفته شده است.


شرکت نظافت منزل و شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال  اعزام نظافتچی جهت نظافت منزل و نظافت راه پله در تمام نقاط تهران با قیمت نظافت منزل و...  یکسان و بدون تغییر


خدمات نظافت منزل ولنجک و نظافت راه پله ولنجک

نظافت منزل ولنجک و نظافت راه پله ولنجک یکی از خدمات نظافتی شرکت پاک رویال است. پاک رویال این خدمات را برای رفع نیاز ساکنین منطقه ۱ شهرداری تهران ارائه می دهد. در این فرصت درباره خدمات نظافت منزل ولنجک  و نظافت راه پله ولنجک صحبت خواهیم کرد.


لطفا جهت اطلاع از تعرفه های دریافتی نظافتچی ها تماس بگیرید


کاربران گرامی توجه داشته باشید :

مشکلات مربوط به رزرو آنلاین برطرف نشده است لطفا تا اطلاع ثانوی با شعب تماس بگیرید.


شعب اصلی پاک رویال


شرق تهران :                        ۰۲۱۷۷۰۳۶۴۰۶


شمال تهران :                       ۰۲۱۲۲۶۳۹۱۸۹


غرب تهران :                       ۰۲۱۴۴۴۸۰۵۷۰


 جنوب تهران :                      ۰۲۱۳۳۱۵۱۶۵۶


 دفتر اعزام :                        ۰۹۱۲۰۵۲۶۵۳۶


جهت تماس با الباقی شعب پاک رویال

اینجا کلیک کنید


اعزام نظافتچی جهت نظافت منزل ولنجک و نظافت راه پله ولنجک توسط شرکت خدماتی نظافتی ولنجک

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله

نظافت منزل در ولنجک

ولنجک یکی از محلات واقع در شمال تهران و منطقه ۱ شهرداری این شهر است. این محله خوش آب و هوا در کوهپایه های قله توچال قرار گرفته است. شرکت پاک رویال خدمات نظافت منزل ولنجک و نظافت راه پله ولنجک را به ساکنین این محله لوکس و مرفه نشین ارائه می کند.

نیروهای خدماتی شرکت پاک رویال فعالیت ‌های مختلفی را برای تمیزکاری منازل مسکونی انجام می دهند.

موارد زیر چند نمونه از وظایفی هستند که کارگران نظافتچی در این زمینه برعهده دارند:

گردگیری اثاثیه و وسایل منزل:

نیروی خدماتی تمامی اشیای موجود در منزل را گردگیری می کند. در صورت لزوم می توان برای گردگیری وسایل و اثاثیه منزل از مواد شوینده استفاده کرد.

شستشو و تمیز کردن دیوارها:

شستشو و نظافت دیوارهای خانه یکی دیگر از مراحل نظافت منزل در تهران است. کارگر نظافتچی می داند که هر نوع دیواری را می بایست با چه متدی تمیز کند.

نظافت درب ها و پنجره ها:

برای نظافت منزل در ولنجک باید درب ها و پنجره‌ ها را هم تمیز کرد. نیروی خدماتی برای انجام این کار از مواد شوینده مناسب و پارچه های تمیز استفاده می ‌کند.

تمیز کردن سرویس های بهداشتی:

نظافت سرویس های بهداشتی موضوع بسیار مهمی است که باید هنگام نظافت منزل مورد توجه قرار گیرد. کارگر نظافتچی خانم برای تمیزکاری و ضدعفونی کردن سطوح از مواد شوینده و جرم گیر استفاده می ‌کند. نظافت و رسوب زدایی شیرآلات هم جزو اقداماتی است که در این مرحله انجام می شود.

نظافت آشپزخانه:

کارگر نظافتچی باید بخش های مختلف آشپزخانه را حین نظافت منزل در ولنجک تمیز کند. به طور مثال لکه های چربی روی دیوارها را پاک کند، کابینت ها را تمیز کند، وسایل داخل آشپزخانه از جمله یخچال، اجاق گاز و... را نظافت کند و...

توسط شرکت خدماتی نظافتی ولنجک

نظافت منزل ولنجک و نظافت راه پله ولنجک


شرکت نظافت منزل و شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال  اعزام نظافتچی جهت نظافت منزل و نظافت راه پله در تمام نقاط تهران با تعرفه بکسان و بدون تغییر


تمیز کردن و نظافت راه پله در ولنجک

نظافت راه پله و مشاعات در ولنجک یکی دیگر از خدماتی است که شرکت پاک رویال برای رفع نیاز شهروندان تهرانی برعهد گرفته است.

نیروهای خدماتی برای ارائه این خدمات باید قسمت ‌های مختلفی از ساختمان را نظافت کنند که شامل موارد زیر می ‌شود:

راه پله:

نیروی خدماتی برای نظافت راه پله در ولنجک باید پله ها، کف و دیوارها را به خوبی شستشو و تمیز کند.

کلید و پریزها:

کلید و پریزها همیشه در معرض آلودگی قرار دارند. روزانه افراد زیادی در ساختمان این قسمت ها را لمس می کنند. هنگام نظافت راه پله و مشاعات باید این بخش ها هم توسط نیروی خدماتی نظافت شود.

نرده ‌ها:

نرده‌ ها یکی دیگر از بخش هایی هستند که حین نظافت راه پله در ولنجک  توسط شرکت خدماتی نظافتی ولنجک تمیز می شوند. برای نظافت نرده ها می توان از مواد تمیزکننده استفاده کرد.

محوطه و راهرو:

نظافت محوطه و راهروی یک ساختمان شامل تمیزکاری استاندارد این فضاها می ‌شود. به عنوان مثال نظافت مواد شیمیایی موجود در پارکینگ جزو خدمات اولیه به حساب نمی ‌آید. مشتریان می توانند قبل از شروع کار نظافتچی راجع به این موارد با او صحبت کرده و به توافق برسند.

آسانسور:

کارگر نظافتچی باید هنگام نظافت راه پله در ولنجک کابین و دکمه های آسانسور را هم تمیز کند. نظافت این بخش از ساختمان در برخی مواقع مثلا زمان شیوع بیماری های همه گیر اهمیت بیشتری پیدا می کند.

شیشه های راهرو:

کارگر نظافتچی وظیفه دارد بخش داخلی شیشه های راهروی ساختمان را نظافت کند.

پشت بام:

نظافتچی پشت بام را جارو کشی و شستشو می دهد. نظافت این قسمت به صورت مترمربعی محاسبه می ‌شود.

پارکینگ و حیاط:

پارکینگ و حیاط ساختمان به دلایل مختلف از جمله رفت و آمد افراد، به جا ماندن رد لاستیک ماشین و... آلوده می شود. نیروی های شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال باید این قسمت ها را به دقت تمیز کند.

درب های ورودی:

تمیز کردن درب های ورودی یکی دیگر از مراحل نظافت راه پله در ولنجک است. نظافتچی این بخش ‌ها را به کمک دستمال نم دار یا با استفاده از شلنگ آب نظافت می کند.

قیمت نظافت منزل در محله ولنجک

مرکز ارائه دهنده خدمات نظافت منزل ولنجک و نظافت راه پله ولنجک هزینه خدمات را با توجه به نیازمندی های مشتریان محاسبه و اعلام می ‌کند. قیمت نظافت منزل در محله ولنجک به عوامل گوناگونی وابسته است.

در این رابطه باید به موارد زیر اشاره کنیم:

میزان ساعات کاری نیروی خدماتی :

حجم فعالیت هایی که کارگر نظافتچی برای نظافت منزل در ولنجک انجام می دهد بسته به نیاز مشتری و شرایط موجود مقادیر متغیری دارد. بالطبع نظافت بعضی از فضاها نیاز به صرف مدت زمان بیشتری دارد. بنابراین نظافتچی باید تعداد ساعات بیشتری در محل مانده و به نظافت قسمت های مختلف خانه بپردازد. مدت زمانی که نیروی خدماتی صرف نظافت منزل می کند در کاهش یا افزایش هزینه خدمات موثر است.

جنسیت نیروی خدماتی :

نظافت منزل در ولنجک را می توان هم به نظافتچی آقا و هم به نظافتچی خانم واگذار کرد. آقا یا خانم بودن نیرویی که به محل اعزام می ‌شود روی قیمت این خدمات اثر می گذارد. معمولا دستمزد نیروهای خدماتی خانم از دستمزد نظافتچی های آقا بیشتر است.

انجام خدمات اضافه :

در برخی مواقع مشتری برای نظافت منزل در ولنجک نیاز به دریافت خدمات اضافه دارد. طبیعتا ارائه این خدمات در قیمت گذاری خدمات نظافت منزل ولنجک تاثیرگذار خواهد بود.

نظافت منزل ولنجک,نظافت راه پله ولنجک - نظافت منزل ولنجک - شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

بهترین شرکت نظافت منزل

قیمت نظافت راه پله در محله ولنجک

نحوه قیمت گذاری خدمات نظافت راه پله در ولنجک یکی از سوالاتی است که مشتریان از مرکز ارائه دهنده خدمات نظافت منزل ولنجک و نظافت راه پله ولنجک می پرسند. هزینه خدمات نظافت راه پله و مشاعات هم مانند قیمت خدمات نظافت منزل با توجه به یکسری عواملی مشخص می ‌شود.

شرکت خدماتی نظافتی ولنجک نرخ نظافت راه پله در ولنجک را به صورت ساعتی محاسبه و به مشتریان اعلام می کند. بنابراین مشتریان باید هزینه هایی را متناسب با تعداد ساعاتی که از نیروی خدماتی کمک گرفته اند پرداخت کنند.

به عنوان مثال ممکن است مشتری از نظافتچی بخواهد که نظافت فضاهایی مانند استخر و جکوزی را هم به فعالیت های خود اضافه کند. در این صورت نظافتچی باید زمان بیشتری را برای نظافت اختصاص دهد. بر این اساس مشتری مبالغ بالاتری را بابت نظافت راه پله در ولنجک پرداخت می کند.

برای  تماس با مدیریت کلیک کنید

تماس با دفتر رزرو کلیک کنید

برای دریافت فاکتور کلیک کنید