نگهداری از سالمند در منزل – پرستار سالمند

نگهداری از سالمند در منزل

نگهداری از سالمند در منزل

نگهداری سالمند در منزل نیاز به علم و تجربه دارد تا بهترین پرستاری از آنها انجام شود. برای این موضوع بهترین کار انتخاب یک پرستار کاربلد است.

اطلاعات تماس پاک رویال برای تمام نقاط تهران:

۰۲۱۵۵۹۸۱۶۹۱               ۰۲۱۵۵۹۸۱۶۸۷

۰۲۱۲۲۶۳۹۱۸۹               ۰۲۱۲۶۷۰۸۷۴۸

۰۲۱۸۸۷۵۰۰۱۸                ۰۲۱۸۸۴۵۳۴۰۵

۰۲۱۷۷۶۴۰۳۶۸

۰۲۱۳۳۱۵۱۶۵۶                ۰۲۱۳۶۰۵۱۴۸۱

۰۲۱۸۸۴۷۸۰۹۴                ۰۲۱۷۷۰۳۶۴۰۶

۰۲۱۷۷۶۹۱۲۰۳

۰۲۱۴۴۴۸۰۵۷۰                 ۰۲۱۴۴۸۱۸۱۹۳

۰۲۱۷۷۸۵۹۸۵۳                ۰۲۱۷۷۸۵۹۸۳۵

۰۲۱۷۷۶۵۴۳۸۷

۰۲۱۶۶۱۲۷۵۱۰                ۰۲۱۶۵۸۱۱۴۶۱

 ۰۲۱۷۷۶۲۲۸۰۹                ۰۲۱۷۷۱۷۳۷۸۱

۰۲۱۵۵۹۸۱۷۰۳                ۰۲۱۵۵۹۸۱۶۷۴

تفاوت نگهداری از سالمند و نگهداری از کودک در چیست؟

طبق گفته و تجربه پرستاران مختلف، نگهداری سالمند در منزل از نگهداری کودکان سخت تر می باشد و انرژی و تجربیات ویژه ای می طلبد. خیلی از افراد هستند که به دلیل مشغله کاری و مشکلات زندگی امکان مراقبت 24 ساعته از پدر و مادر سالمند خود را ندارند. با بالا رفتن سن و مخصوصا از کار افتادگی افراد، حضور یک همراه در کنار افراد مسن بسیار واجب میباشد.

زیرا توانایی افراد با بالا رفتن سن کاهش می یابد و گاهی حتی از انجام خیلی از کارهای ساده و روتین زندگیشان نیز ناتوان می گردند. بنابراین نیاز به یک همراه و پرستار برای انجام کارهای روزمره شان دارند.

اما اگر شما هم به دلیل مشغله های مختلف نیازمند یک پرستار برای مراقبت از سالمندتان در منزل می باشید، باید حتما به نکاتی که در ادامه به آن می پردازیم دقت نمایید و شرایط لازم را برای پرستاری بهتر فراهم آورید. پیشنهاد می کنیم همراه ما باشید.

نگهداری از سالمند - نگهداری از سالمند - شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

پرستاری از سالمند در منزل

برای نگهداری از سالمند در منزل به چه مواردی باید دقت کنیم؟

نگهداری سالمند در منزل نیازمند ایجاد یک سری شرایط است تا بهترین عملکرد برای این افراد انجام شود. افراد مسن مانند یک بچه رفتار می کنند و حتی مراقبت هایی بیشتر از یک کودک نیاز دارند.

با این تفاوت که شاید نتوانند از شما بابت هیچ کدام از کارهایی که انجام می دهید تشکر کنند و یا عکس العمل نشان دهند. بنابراین حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید تا پدر یا مادرتان در سالهای پایانی عمرشان پاسخ زحماتی که برای شما کشیده اند را دریافت نمایند.

ایجاد بستر رفاهی مناسب برای نگهداری از سالمندان در منزل

اولین و مهم ترین چیز برای نگهداری سالمند در منزل ایجاد بستری برای رفاه و آسایش آنها می باشد. یک سالمند شاید حتی امکان راه رفتن، دستشویی رفتن، غذا خوردن، حمام کردن و... را نداشته باشد. بنابراین ساعات زیادی در شبانه روز را بر روی تخت و یا صندلی نشسته اند.

شما باید محیطی را برایشان فراهم آورید که کسل کننده نباشد و جریان زندگی در آن برقرار باشد. وسایل مورد نیازشان را سعی کنید به بهترین نحو ممکن تهیه نموده و از ابزار مختلف مثل رادیو یا تلویزیون برای سرگرم کردنشان دریغ ننمایید.

چرا شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال را انتخاب کنیم ؟

استفاده از نظافتچی های مجرب و متخصص استفاده از افرادی سالم و قابل اعتماد بیمه حوادث شخص برای کارگزاران شرکت ضمانت بعد از کار به صورت جدی حتی بعد از خروج نظافتچی ارسال معرفی نامه معتبر همراه کارپردازان برای ورود به منزل استفاده از چهار نوع مواد شوینده رایگان

انتخاب پرستار سالمند با روحیه بالا و پر انرژی

مراقبت از سالمند در منزل نیازمند روحیه و انرژی بالاست. پرستاری که برای سالمند خود انتخاب می کنید باید پر انرژی، با حوصله و صبور باشد. این انرژی و صبوری باعث می شود که سالمندتان در حین مراقبت احساس رضایت و آرامش بیشتری داشته باشد. این حس آرامش بر سلامتی و حتی درمان بیماری های سالمندان نیز تاثیر می گذارد.

دسترسی به تجهیزات پزشکی مناسب برای مراقبت

یکی دیگر از مواردی که برای نگهداری سالمند در منزل لازم و ضروری است، تهیه نیازهای پزشکی آنها می باشد. خیلی از افراد مسن به بیماری هایی دچار هستند که نیازمند یک سری تجهیزات پزشکی می باشند. پرستاری که برای مراقبت از سالمندتان انتخاب می کنید باید بتواند به درستی با تجهیزات پزشکی کار کند و در صورت نیاز رسیدگی های لازم را به سالمند ارائه نماید.

نگهداری از سالمند در منزل

نگهداری از سالمند در منزل

علم پرستار به داروهای مصرفی سالمندان

یکی از مهم ترین مواردی که پرستار سالمند شما باید در آن مهارت داشته باشد، آشنایی با داروها و نحوه مصرف آنها می باشد. پرستاری که برای نگهداری سالمند در منزل تان انتخاب می کنید باید بتواند سر ساعت داروها را به سالمند شما برساند. همچنین در صورت بروز حساسیت به دارو هایی که مصرف می کنند، بتوانند به راحتی علائم را تشخیص داده و عکس العمل مناسبی را انجام دهند.

آشنایی به کمک های اولیه برای نگهداری از سالمند در منزل

سالمندان با توجه به شرایط بدنی و بیماری های مختلفی که دارند ممکن است دچار حوادث مختلفی گردند. ممکن است دچار حمله های قلبی شوند. فشارشان بالا یا پایین برود. بیهوش شوند. دچار غش و بی حالی گردند و... .

پرستار شما در زمان نگهداری سالمند در منزل باید بتواند در صورت بروز این اتفاقات و تا رسیدن اورژانس، واکنش درستی داشته باشد. این مهارت به سلامت سالمند شما و افزایش طول عمر آنها کمک می کند. بنابراین حتما در زمان انتخاب پرستارانی که برای مراقبت از سالمندتان نیاز دارید، به این موضوع توجه کنید.

اعتماد به پرستار سالمند

مبحث بعدی که در نگهداری سالمند در منزل اهمیت دارد، مباحث اخلاقی پرستاران است. پرستار ممکن است بدون حضور شما به مراقبت از سالمندتان بپردازد. بنابراین نیاز است که بررسی شود با سالمند شما چگونه رفتار می کنند. داروهایشان را به موقع بدهند.

مراقبت های پزشکی لازم را آیا به درستی انجام می دهند یا نه و.... . حتی بررسی شود از محلی که در حال پرستاری هستند دزدی نکنند. ساده ترین راه برای انجام این بررسی ها نصب دوربین مداربسته در مکان پرستاری از سالمندتان میباشد. بهتر است در صورت امکان و برای اطمینان خاطر خودتان حتما در نقاط مختلف خانه از دوربین مدار بسته استفاده نمایید. به این صورت هر زمان که بخواهید می توانید پرستار را تحت نظر داشته باشید.

انتخاب مرکز معتبر برای پذیرش پرستار سالمند

مطمئنا شما برای نگهداری سالمند در منزل به یک مرکز خدماتی مراجعه می نمایید. مرکزی را که برای پذیرش پرستار انتخاب می کنید باید اعتبار لازم را داشته باشد. تا بتوانید بهترین پرستار را برای سالمندتان انتخاب کنید.

یک پرستار باید فاکتور هایی که در بالا به آن اشاره شد را داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو از سالمندتان مراقبت نماید. یک مرکز معتبر با داشتن پرستاران کاربلد و زبده در لیست پرسنلش می تواند آسودگی خاطر مشتریانش را فراهم نماید.

نگهداری از سالمند در منزل

نگهداری از سالمند در منزل

پرستاری از سالمند در منزل

سطح سواد پرستار سالمند شما

پرستاری که برای نگهداری سالمند در منزل شما مراجعه می کند باید دارای تحصیلات مرتبط و دانش لازم باشد. اگر پرستار علم لازم برای پرستاری از سالمند را داشته باشد می تواند مراقبت بهتری از سالمندتان انجام دهد.

زیرا علم و دانش مورد نیاز برای نگهداری و پرستاری از سالمند را دارند و به خوبی نسبت به مشکلات و شرایط مختلف عکس العمل نشان میدهند. همچنین اگر سالمند شما به بیماری خاصی دچار باشد حتما باید پرستارتان مراقبت های پزشکی لازم را بلد باشد تا از سالمندتان به درستی مراقبت نماید. بنابراین نیاز است پرستاری را برای مراقبت انتخاب نمایید که علم لازمه را داشته باشد.

چرا پاک رویال را برای انتخاب پرستار سالمند انتخاب کنیم؟

یک مرکز خدماتی برای اینکه جایگاه بالایی در بین سایر موسسات خدماتی داشته باشد باید بتواند به وظایف خود به بهترین شکل ممکن عمل نماید. این موضوع برای نگهداری سالمند در منزل جایگاه بالایی دارد.

زیرا پای جان یک فرد در میان است و سلامت و مراقبت از سالمندان دارای اهمیت بالایی می باشد. مجموعه پاک رویال تیم پرستاری زبده و ماهری را برای نگهداری و مراقبت از سالمندان در لیست کارکنانش قرار داده است. زیرا مراقبت از والدین امری واجب است و باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

همچنین این کار دارای مسئولیت شغلی بالایی نیز در قبال پرستاری از سالمند شما دارد. بنابراین با توجه به تعهد کاری که پاک رویال نسبت به مشتریانش دارد با حساسیت بالایی به انتخاب پرستار سالمند می پردازد. بنابراین نیازی نیست نگران نگهداری و پرستاری از سالمند خود باشید. ما در کنار شما هستیم تا سلامتی و لبخند زیبای والدینتان را ببینید.

همکنون شما میتوانید با مراجعه به اطلاعات تماس و برقراری تماس با شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال جهت رزرو نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا برای نظافت منزل و یا نظافت راه پله و … اقدام کنید

بهترین خدمات و نظافتچی های ممکن را از ما بخواهید.

با تشکر شرکت خدماتی و نظافتی پاک رویال


شرکت نظافت منزل و شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال اعزام نظافتچی جهت نظافت منزل و نظافت راه پله در تمام نقاط تهران با قیمت نظافت منزل یکسان و بدون تغییر

برای ورود به حساب کاربری و دریافت فاکتور کلیک کنید.