مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل شما فقط با یک تماس

مبل شویی در منزل بهتر است با مواد شوینده مناسب و رعایت استانداردها انجام شود. چون در این صورت می تواند برطرف کننده نیاز مشتری باشد و

مبل شویی و شستشو مبل در منزل می تواند به کمک شامپو، به روش خشک یا با بخار انجام شود. هر کدام از این روش ها می توانند برای بخشی از مبل ها گزینه مناسبی باشند

اطلاعات تماس پاک رویال برای مبل شویی در منزل برای تمام نقاط تهران:

۰۲۱۵۵۹۸۱۶۹۱               ۰۲۱۵۵۹۸۱۶۸۷

۰۲۱۲۲۶۳۹۱۸۹               ۰۲۱۲۶۷۰۸۷۴۸

۰۲۱۸۸۷۵۰۰۱۸                ۰۲۱۸۸۴۵۳۴۰۵

۰۲۱۷۷۶۴۰۳۶۸

۰۲۱۳۳۱۵۱۶۵۶                ۰۲۱۳۶۰۵۱۴۸۱

۰۲۱۸۸۴۷۸۰۹۴                ۰۲۱۷۷۰۳۶۴۰۶

۰۲۱۷۷۶۹۱۲۰۳

۰۲۱۴۴۴۸۰۵۷۰                 ۰۲۱۴۴۸۱۸۱۹۳

۰۲۱۷۷۸۵۹۸۵۳                ۰۲۱۷۷۸۵۹۸۳۵

۰۲۱۷۷۶۵۴۳۸۷

۰۲۱۶۶۱۲۷۵۱۰                ۰۲۱۶۵۸۱۱۴۶۱

 ۰۲۱۷۷۶۲۲۸۰۹                ۰۲۱۷۷۱۷۳۷۸۱

۰۲۱۵۵۹۸۱۷۰۳                ۰۲۱۵۵۹۸۱۶۷۴

خدمات مبل شویی در منزل با رعایت استاندارد

مبل شویی با دستگاه در منزل می تواند مزایای بسیاری را برای خانم های خانه دار و سایر افراد به همراه داشته باشد. به کمک این نوع خدمات نیازی به جا به جا کردن و انتقال مبل ندارید. مبلمان جزء اثاثیه سنگین منزل به حساب می آیند. بنابراین امکان جا به جا کردن آن ها به راحتی فراهم نمی شود. از طرفی این نوع اثاثیه می توانند در جریان حمل و نقل دچار آسیب جدی شوند.

مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل

نظافت مبل

اهمیت بهره مندی از خدمات مبل شویی در منزل

نکته قابل توجه دیگر در مورد شستشوی مبل این است که بیشتر افراد با توجه به حساسیت و نگرانی که در مورد این اثاثیه دارند، خدمات مبل شویی در منزل را انتخاب می کنند. در واقع آن ها تمایل دارند مبل شویی با دستگاه در محیط منزل و با نظارت آن ها انجام شود. در این صورت امکان کنترل سایر موارد از جمله نحوه شستشو، انتخاب مواد شوینده و... برای مشتریان فراهم می شود.

ضرورت مبل شویی در منزل

اگر شما یا فرزندانتان به طور مستمر بر روی مبل می نشینید، غذا می خورید و در حال صرف نوشیدنی هستید، احتمالاً مبلمان شما به یک محل برای رشد میکروب ها تبدیل شده است. خرده های غذا، خز، مو و غیره که در شکاف های مبل گیر کرده اند می توانند میکروب ها و آفات را جذب کنند. با گذشت زمان، این موضوع می تواند منجر به مشکلات سلامتی و همچنین خراب شدن مبلمان شما شود. برای مقابله با این وضعیت، می‌توانید از خدمات مبل شویی در منزل شرکت پاک رویال بهره مند شوید. این شرکت کارشناسان متخصص را برای شستشو به محل مورد نظر اعزام می کند.

بهترین خدمات مبل شویی در منزل را از ما بخواهید

بهترین خدمات مبل شویی در منزل را از ما بخواهید

مبل شویی در منزل

5 دلیل برای بهره مندی از شرکت خدماتی و نظافتی حرفه ای پاک رویال

1. با مبل شویی در منزل و انتخاب شرکت پاک رویال طول عمر مبلمان خود را افزایش دهید:

اگر مرتباً مبلمان را تمیز نکنید، گرد و غبار و آلودگی در محیط می تواند روی مبلمان خانه شما تجمع یابد. در این حالت، رنگ ها شروع به کدر شدن می کنند و پارچه نیز می تواند با گذشت زمان زبر شود. با این حال، استفاده از خدمات شرکت نظافتی پاک رویال باعث می شود که مبلمان شما تمیز بماند و مدت طولانی دوام بیاورد.

2. با خدمات شرکت پاک رویال از راه حل ها و تکنیک های تمیز کردن حرفه ای بهره مند می شوید:

مبل ممکن است از مواد مختلفی مانند چرم، پارچه های طبیعی یا مواد مصنوعی ساخته شده باشد. هر متریال و طرح مبل نیاز به نظافت خاص خود دارد. بنابراین توصیه می شود یک متخصص نظافت مبل را برای شستشوی مبل مدنظر قرار دهید. چرا که این نوع افراد از بهترین راه حل ها و تکنیک های نظافت برای هر نوع متریال مبل استفاده می کنند.

3.مبلمان را پس از تمیز کردن به درستی خشک کنید:

پارچه های طبیعی و مصنوعی مبل باید با استفاده از مواد شوینده مبتنی بر آب برای پاکی گرد و غبار، لکه های غذا و نوشیدنی کاملاً تمیز شوند. این مسئله می تواند باعث نفوذ آب اضافی به لایه های مبل شود و مدت خشک شدن مبل را طولانی کند. متخصصان نظافت از تجهیزات حرفه ای برای تمیز کردن و خشک کردن مناسب مبلمان استفاده می کنند.

4. بوی بد مبلمان را از بین ببرید :

اگر دائماً روی مبل خود غذا می خورید یا نوشیدنی صرف می کنید، ممکن است به مرور زمان بوی نامطبوعی از مبل استشمام کنید. رشد باکتری ها به دلیل خرده های گیر کرده در شکاف های مبل می تواند منجر به تولید بوهای بد شود. جالب است بدانید که حتی قوی ترین خوشبو کننده ها نیز نمی توانند این بوها را برطرف کنند. با استفاده از خدمات مبل شویی در منزل، می توانید اطمینان حاصل کنید که باقیمانده غذا پا شده و مبل تمیز است.

5. مواد آلرژی زا را از مبلمان حذف کنید :

حتی اگر مبل خود را جاروبرقی بکشید، گرد و غبار، گرده، خرده های غذا همچنان در مبلمان شما گیر می کنند. محصولات تمیزکننده ای که برای تمیزکاری مبل پارچه ای و چرمی استفاده می شود متفاوت است. بنابراین به جای اینکه خودتان این کار را انجام دهید، حتماً از یک متخصص برای تمیز کردن مبل چرمی و... کمک بگیرید.

بهترین برنامه برای نظافت مبل چیست؟

  • هر 2 ماه یکبار مبل خود را تمیزکاری و از تجمع گرد و غبار محافظت کنید.
  • هر چند وقت یکبار مبلمان را برای نابودی بوها، لکه ها یا خرده های غذا تمیزکاری کنید.
  • قبل یا بعد از مهمانی یا دور هم جمع شدن تمیزکاری مبل را انجام دهید.

خدمات قابل ارائه در شرکت پاک رویال

1.جاروبرقی، شامپو کردن و خشک کردن مبل:

از جاروبرقی خشک و شامپوی مرطوب گرفته تا ضدعفونی کننده و خشک کردن مکانیزه خدماتی هستند که در شرکت پاک رویال به مشتری ارائه می شود. در واقع متخصصان این شرکت تضمین می کنند که تمیزکاری مبل شما را به طور عمیق انجام دهند. طوری که این تمیزی اثرات ماندگاری برای 2 تا 3 ماه داشته باشد.

2. نظافتچی های قابل اطمینان و کار بلد :

همه متخصصان شرکت پاک رویال قبل از استخدام شدن، در زمینه مبل شویی در منزل و سایر امور نظافتی آموزش دیده اند و سطوح تأیید پیشینه برای اطمینان از کیفیت کار را گذرانده اند.

c users norozian downloads commercial sofa cleani

نکات مهم برای مبل شویی در منزل :

3.بیمه در برابر خسارت:

با شرکت پاک رویال دیگر هیچ گونه نگرانی در مورد آسیب و خسارات به پرسنل وجود ندارد. در نتیجه متخصصان شستشو نیز می توانند خدمات مبل شویی در منزل را بدون نگرانی ارائه کنند.

4.استفاده از مواد شیمیایی درجه یک و حرفه ای برای مبل شویی در منزل:

با توجه به اهمیت بهداشت مبل شما، ما در شرکت پاک رویال فقط از مواد شیمیایی درجه یک غیر خطرناک برای نظافت مبل استفاده می کنیم.

5.انعطاف پذیری:

شرکت خدمات پاک رویال نظافت مبل حرفه ای را در منزل شما ارائه می دهد و قادر است تمام نیازهای نظافتی شما را در مکان و زمان انتخابی شما برآورده کند.

مبل شویی در منزل با شرکت پاک رویال شامل چه مواردی است؟

  1. تمیز کردن مبل پارچه ای:
  2. جاروکشی خشک برای حذف گرد و غبار از قسمت جلو و پشت مبل
  3. استفاده از شامپوی مرطوب مبل با استفاده از محلول حرفه ای
  4. جاروبرقی مرطوب مبل برای جذب آب کثیف
  5. تمیز کردن مبل چرمی:
  6. جاروبرقی خشک / پاک کردن دستی قسمت جلویی و پشتی مبل با استفاده از پارچه میکروفیبر.
  7. ماده شیمیایی ویژه برای ضدعفونی و تمیز کردن مبل با پارچه میکروفیبر/گردگیر.
  8. پولیش مخصوص چرم برای افزایش طول عمر چرم.
  9. مشتری قبل از استفاده 3-4 ساعت صبر کند تا مبل خشک شود.

تجهیزات و مواد شیمیایی مورد استفاده برای مبل شویی در منزل چیست؟

  1. مواد شیمیایی درجه حرفه ای مانند تاسکی و غیره
  2. جاروبرقی (مرطوب و خشک)، برس دستی، اسکرابر و گردگیر میکروفیبر.
  3. کاری که بعد از مبل شویی در منزل باید انجام دهید

● بعد از مبل شویی در منزل مبل چرمی را در مکانی با تهویه مناسب قرار دهید. از آنجایی که برخی از مواد شیمیایی تمیزکننده ممکن است بوی قوی داشته باشند، این کار باعث می شود که هوای داخل خانه شما پس از اتمام تمیز کردن، بوی نامناسبی نداشته باشد.

c users norozian downloads mattress cleaning serv

نظافت مبل پیشرفته

● اگر نمی توانید مبل چرمی خود را جابجا کنید، سایر مبلمان و وسایل تزیینی اتاق نشیمن خود را بپوشانید. این اقدام باعث می‌شود که آن‌ها از جذب هرگونه ماده شیمیایی روی مبل در امان باشند.

چرا باید به شرکت پاک رویال اعتماد کنیم؟

تیم حرفه ای شرکت پاک رویال پیش از مبل شویی در منزل به دقت مبل شما را بررسی می کند تا ساختار، الیاف مورد استفاده، مواد پشتی و پرکننده های آن را شناسایی کند. این موضوع به شرکت در تصمیم گیری و انتخاب روش تمیز کردن و همچنین محصولات مورد استفاده برای مبل شویی در منزل کمک می کند.

حذف خاک خشک:

هنگامی که مبل به دقت بررسی شد، نظافت مبل با یک جاروبرقی صنعتی آغاز می شود تا گرد و غبار، ماسه و خاک موجود در مبل برطرف شود. برای این کار از یک ابزار دستی توربین استفاده می شود که هر گونه گرد و غبار و خاک را از سطح مبل تکانده و از بین می برد. همچنین موهای حیوانات خانگی و هر ماده جامد کوچک دیگری که به پارچه مبل چسبیده است را پاک میکند.

لکه ها:

در فرآیند مبل شویی در منزل لکه ها با استفاده از مواد شیمیایی مناسب پاک می شوند.

c users norozian downloads fabric sofa cleaning 1

نظافت مبل حرفه ای

استفاده از محلول پاک کننده برای شستشوی مبل:

پس از محو کردن لکه ها، یک ماده پاک کننده مناسب روی مبل استفاده می شود. سپس با دقت روی مبل کار می شود. آن گاه به پاک کننده اجازه نفوذ به فیبر داده می شود تا هر گونه چربی یا روغن چسبیده به آن را پاک کند.

در نهایت نیز برای تکمیل فرآیند مبل شویی در منزل از دستگاه استخراج آب گرم برای خارج کردن آب و ماده پاک کننده از مبل استفاده می شود. شرکت پاک رویال معمولاً برای این کار از دستگاهی با موتور خلاء دوقلو استفاده می کند که این دستگاه حداکثر آب و ماده تمیز کننده را می مکد و در نتیجه زمان خشک شدن مبل را کمتر می کند. تمام این موارد می توانند دلایل کافی و مناسبی برای اعتماد به شرکت پاک رویال باشند.

مبل شویی در منزل می تواند به کمک شامپو، به روش خشک یا با بخار انجام شود. هر کدام از این روش ها می توانند برای بخشی از مبل ها گزینه مناسبی باشند.

مبل شویی در منزل به روش اصولی با شرکت پاک رویال

مبل به دلیل راحتی و جذابیت بصری که برای کل فضای داخلی خانه شما فراهم می کند، از مهمترین اجزا در خانه به حساب می آید. با این حال، مبل ها به راحتی تحت تاثیر گرد و غبار اطراف قرار می گیرند و این مسئله به سرعت باعث ایجاد حساسیت و سایر مسائل بهداشتی در افراد می شود. به همین خاطر مبل شویی در منزل به یک ضرورت تبدیل شده است.

مبل شویی در منزل

نظافت مبل

مواد شیمیایی مناسب، تجهیزات مناسب و یک نظافتچی فعال آموزش دیده، الزامات سختگیرانه برای فرآیند مبل شویی در منزل هستند. حتی اگر یکی از آن ها را نداشته باشید، مطمئنا مبل شما آسیب می بیند. ما این واقعیت را بهتر از هر کسی درک می کنیم. از این رو، خدمات نظافت مبل را به شکل کارآمد و مقرون به صرفه با تیمی کاملاً اختصاصی از نظافتچی های آموزش دیده و حرفه ای ارائه می دهیم. ما در تمیز کردن، شامپو کردن، ضدعفونی کردن و از بین بردن لکه‌های مبل شما متخصص هستیم. تمام این اقدامات با حفظ رنگ، ظاهر یا بافت اصلی مبل انجام می شود.

شرکت پاک رویال چگونه کار می کند؟

مرحله 1:

جمع آوری اطلاعات اولیه برای مبل شویی در منزل

تیم حرفه ای ما در صورت مبل شویی در منزل، تمام جزئیات و اطلاعات مربوط به مبل را جمع آوری می کند. بنابراین نظافتچی آقا با اطلاعات قبلی در مورد مبل به خانه شما می آید. این اطلاعات شامل تعداد صندلی ها، وضعیت فعلی مبل، نوع کثیفی و لکه های ایجاد شده روی کاناپه و غیره است.

مرحله 2:

نظرسنجی در محل پیش از مبل شویی در منزل

نظافتچی آقا به خانه مشتری می رسد. او هم میتوانید به اموری مانند نظافت منزل و کلیه امور دیگر مانند نظافت راه پله رسیدگی کند هم مبل شویی با دستگاه را انجام دهد پس برای مبل شویی در منزل با دستگاه ابتدا شدت کثیفی و لکه های مبل را بررسی می کند و پارچه مبل را از روی برچسب آن تشخیص می دهد. در ادامه تصمیم می گیرد که کدام مواد شیمیایی، تجهیزات و استراتژی را برای مبل شویی در منزل بر اساس پارچه اثاثیه یا لوازم داخلی انتخاب کند. او انتخاب می‌کند که از نازل شامپوی معمولی یا نازل تمیزکننده عمیق با سطح بالایی از شامپو کردن، مکیدن آب و برس زدن اضافی استفاده کند.

مبل شویی در منزل

شستشوی مبل

مرحله 3:

حذف گرد و غبار

گروه اعزامی شرکت پاک رویال پیش از شستشوی مبل، گرد و غبار، ماسه و سایر ذرات را با استفاده از یک جاروبرقی قدرتمند از سطح مبل ها حذف می کنند. ما از یک غلتک پرز برای از بین بردن پرز یا موهای حیوانات خانگی استفاده می کنیم که جاروبرقی نمی تواند آن ها را حذف کند. در صورت وجود لکه، برای از بین بردن آن ها از مواد شیمیایی مخصوص استفاده می کنیم.

مرحله 4:

شامپو کردن مبل

ما از دستگاه شامپوی حرفه ای برای مبل شویی در منزل استفاده می کنیم که با تمام پارچه ها سازگاری دارد و با حفظ استایل پارچه و بدون تغییر رنگ پارچه عمل می کند. دستگاه، پاک کننده، شامپو و آب را که در دمای معمولی مخلوط شده اند، روی مبل می ریزد. در ادامه با دقت روی مبل کار می شود تا زمینه نفوذ مایع پاک کننده به قسمت های داخلی مبل نیز فراهم شود. در نهایت نیز دستگاه، مخلوط را همراه با کثیفی از مبل خارج کرده و سطح مبل را به شکل عمیق استریل می کند.

مرحله 5:

برس اثاثیه یا لوازم داخلی

بخشی از فرآیند مبل شویی در منزل بسیار تخصصی و دشوار است. ما برس زدن مناطق غیر قابل دسترس مبل را به صورت دستی با یک برس تمیزکننده اثاثیه یا لوازم داخلی انجام می دهیم. در پایان کار، تمام کثیفی ها و لکه ها از روی پارچه مبل پاک می شوند.

چرا در اغلب موارد مبل شامپو می شود و بخارشویی نمی شود؟

هر دو روش شامپو و بخارشویی برای مبل شویی در منزل استفاده می شوند. ما بیش از 10 سال است که خدمات تمیز کردن اثاثیه یا لوازم داخلی را در تهران ارائه می دهیم و هر دو روش را امتحان کرده ایم. ما بهترین نتایج شستشوی مبل را در شامپو زدن به دست آورده ایم و بازخورد بهتری از مشتری خود در مورد شامپو زدن مبل دریافت کرده ایم. ضمن اینکه پارچه و رنگ مبل با استفاده از شامپو به خوبی حفظ می شود.

c users norozian downloads 1a jpg

مبل شویی در منزل

شرکت پاک رویال، مبل شویی در منزل را در زمان و مکان مورد نظر شما انجام می دهد. بعد از گذشت 3 ساعت از سرویس، می توانید از مبل استفاده کنید. اگر نتوانیم لکه ها را پاک کنیم، هزینه ای از مشتری دریافت نمی کنیم. ما تجربه زیادی در زمینه خدمات نظافت مبل داریم. تمیز کردن مبل یک انتخاب نیست، یک ضرورت است و ما مشتریانی داریم که هر 6 ماه یک بار این ضرورت را انجام می دهند.

خدمات مبل شویی در منزل شرکت پاک رویال برای چه نوع مبل هایی ارائه می شود؟

خدمات مبل شویی در منزل شرکت پاک رویال برای انواع مبل نخی، مخملی، ویسکوز، ابریشم، پشمی، کتان و مبل های مصنوعی مناسب می باشد. در واقع این گروه متخصص می توانند هر نوع مبلی را به بهترین شکل ممکن مورد شستشو و پاکسازی قرار دهند. وقتی به مبل پارچه ای خود فکر می کنید، آن را مانند یک کت تصور کنید. آیا آن را به مدت 5 سال بدون تمیز کردن می پوشید؟ مبل‌ها، صندلی‌های راحتی، صندلی‌های ناهارخوری و سایر مبلمان پارچه‌ای روکش شده در خانه نیز نیاز به تمیز کردن منظم دارند تا ظاهری زیبا داشته باشند. در واقع توصیه می کنیم برای حفظ بهداشت و افزایش طول عمر مبل، آن را به صورت حرفه ای سالی یک بار تمیز کنید.

بخارشویی مبل

تمیز کردن مبل با بخار با توجه به اینکه زمان شستشو را کاهش می دهد، به یک گزینه برای مبل شویی در منزل نیز تبدیل شده است. البته امروزه بهره مندی از این روش های شستشو چندان رایج نیست. در واقع این شیوه های شستشو عملاً بافت و پارچه مبل را مورد هدف قرار می دهند و آسیب جدی به آن وارد می کنند. این آسیب ها با توجه به قرار گرفتن پارچه در معرض حرارت بالا میسر می شود. هر پارچه و مبلمان دارای ویژگی های منحصر به فردی است. ممکن است برخی از پارچه ها دوام و استحکام بالا در برابر حرارت زیاد را داشته باشند. روش بخارشویی مبل برای آن دسته از مبل ها توصیه می شود که نسبت به رطوبت مقاومت ندارند.

c users norozian downloads sofa cleaning section2 1

خدمات شرکت پاک رویال

خشک شویی مبل برای الیاف ظریف

خشکشویی مبل بهترین روش برای نظافت مبل های ظریف از جمله مبل های مخملی است. قطعات ظریف را فقط می توان با دست و با استفاده از محصولات تخصصی مشابه محصولاتی که توسط خشکشویی ها برای لباس های شما استفاده می شوند، تمیز کرد. در این صورت ما از محلول های تمیز کننده مخصوص و یک پارچه نرم برای مبل شویی در منزل استفاده می کنیم. ما بهترین تکنیک ها و محصولات را به کار می گیریم تا مبلمان شما را نو، مطبوع و تازه کنیم.

رفع لکه مبل

بسیاری از افراد از عدم برطرف شدن لکه مبل در هنگام مبل شویی در منزل گله مند هستند. اول اینکه شرکت پاک رویال کلیه تکنیک ها و راه حل های استاندارد را برای شستشوی بدون آسیب مدنظر قرار می دهد. دوم اینکه این شرکت به شما توصیه می کند، پاکسازی لکه روی مبل را به تعویق نیندازید. چون در این صورت لکه به بافت عمیق تری از مبل نفوذ کرده و در نتیجه شانس پاکسازی و تمیزکاری مبل کمتر می شود.

لکه هایی که بلافاصله بعد از ایجاد از بین می روند، نیازی به پاکسازی قدرتمند، استفاده از پاک کننده های خاص یا اختصاص زمان طولانی برای شستشو ندارند. بنابراین با پاکسازی سریع، کیفیت مبل را نیز به خوبی حفظ می کنید. چرا که دیگر نیازی به استفاده از پاک کننده قدرتمند برای مبل ندارید. از طرفی قیمت شستشوی مبل نیز کاهش پیدا می کند.

هزینه تمیز کردن مبلمان چقدر است؟

ما قیمت های معقول و مقرون به صرفه ای را بدون هزینه اضافی یا پنهان برای مبل شویی در منزل ارائه می دهیم. در واقع نرخ خدمات با توجه به زمان اختصاصی برای شستشو، نوع روش شستشو، نوع پارچه مبل، نوع مواد پاک کننده و ... متفاوت خواهد بود.

بهترین روش تمیز کردن و مبل شویی در منزل کدام است؟

ما برای مبل شویی در منزل استفاده از آب گرم را پیشنهاد می دهیم. البته این آب خیلی داغ نیست. در واقع شستشو با بخار برای تمیز کردن اثاثیه یا لوازم داخلی همچون اکثر مبل های نخی، مصنوعی و الیاف ترکیبی مناسب است و تمیز کردن خشک در محل، برای الیاف ظریف مانند ویسکوز و تنسل ارائه می شود. در سایر مبل ها نیز می توان شستشو با شامپو را انجام داد.

c users norozian downloads deep cleaning upholste

شستشوی مبل به روش بهینه

چقدر طول می کشد تا مبل بعد از تمیز کردن با بخار خشک شود؟

معمولاً حدود 4-5 ساعت طول می کشد تا مبل به طور طبیعی خشک شود. این موضوع به الیاف مبل نیز بستگی دارد. زیرا الیاف طبیعی رطوبت بیشتری را نسبت به الیاف مصنوعی جذب می کنند.

بیشتر افراد تمایل دارند خدمات مبل شویی در منزل را با سرعت زیادی دریافت کنند. چرا که نبود مبل ها در منزل یا عدم استفاده از آن ها برای افراد چندان مطلوب و دلنشین نیست. ضمن اینکه اغلب افراد بعد از گذراندن یک روز سخت کاری تمایل دارند بر روی مبلمان استراحت کنند. از این رو شرکت خدماتی و نظافتی پاک رویال خدمات مبل شویی خود را با سرعت و کیفیت بالا به مشتری ارائه می کند.


برخی از تعرفه های شرکت خدماتی پاک رویال

W3JwdCBuYW1lPSZxdW90O21haW5wYWdlJnF1b3Q7XQ==

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

لطفا جهت اطلاع از مبلغ دریافتی و رزرو نظافتچی ها تماس بگیرید

با تشکر مدیریت شرکت خدماتی نظافتی نیکومنش


کاربران گرامی توجه داشته باشید :

مشکلات مربوط به رزرو آنلاین نظافتچی خانم و نظافتچی آقا جهت نظافت منزل و نظافت راه پله برطرف شده

شما میتوانید رزرو آنلاین هم داشته باشید.

لطفا فرم را با دقت و صحت کامل پر نمایید

رزرو اینترنتی حداکثر برای 2 روز آینده است به طور مثال امروز درخواست نیرو میدهید تا 24 ساعت بعد با شما تماس گرفته و برای روز بعد اعزام میشوند


مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل