شستشو منازل و نظافت منازل

لوازم مورد نیاز برای شستشو منازل و نظافت منازل

لوازم مورد نیاز برای شستشو منازل و نظافت منازل برای اعزام نظافتچی آشنا به شوینده های مناسب خانه به تمام نقاط تهران

مقدمه:

در اینجا ترفندهای شستشو منازل و نظافت منازل را بیان می کنیم. در نهایت نکاتی را ذکر خواهیم کرد که در حفظ تمیزی منزل شما در طولانی مدت موثر هستند.


شرکت نظافت منزل و شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال  اعزام نظافتچی جهت نظافت منزل و نظافت راه پله در تمام نقاط تهران با قیمت نظافت منزل و...  یکسان و بدون تغییر


شستشو منازل و نظافت منازل را چگونه انجام دهیم؟

اگر می خواهید شستشو منازل و نظافت منازل  خود را انجام دهید اما نمی دانید این کار را از کجا شروع کنید، می توانید پیشنهادات ما را در این متن دنبال کنید.

با ترفندهایی که در نظافت منزل در تهران به کار خواهید برد، می توانید در مدت زمان کوتاه و با تلاش کمتر به حداکثر اثر پاک کنندگی دست پیدا کنید. در اینجا ترفندهای تمیز کردن خانه برای شما آورده شده است.

ترفندهای مهم شستشو خانه و مواد مورد نیاز چیست؟

ترفندهای مهم شستشو خانه و مواد مورد نیاز چیست؟

ترفندهای مهم  شستشو منازل و نظافت منازل چیست؟

از کجا شروع کنیم:

چگونه شستشو منازل و نظافت منازل را به صورت عملی انجام دهیم؟

مهم نیست که کدام اتاق را تمیز می کنید، همیشه باید شستشو منازل و نظافت منازل را از بالا به پایین انجام دهید. می توانید ابتدا از سقف ها، دیوارها، پنجره ها، مبلمان شروع و به سمت نواحی با ارتفاع کمتر پیشروی کنید.

با این کار از پخش گرد و غبار و نیاز به تمیز کردن مجدد ارتفاعات جلوگیری کرده و نظافت منزل را سریعتر و موثر انجام می دهید.

توصیه می کنیم که در طی پروسه شستشو منازل و نظافت منازل اگر قصد دارید پرده های پنجره ها را بشویید این کار را پیش از آغاز نظافت انجام دهید؛ یا می توانید همزمان که نظافت را شروع می کنید پرده ها را در دستگاه لباسشویی بیندازید تا در زمان اتمام کار شما آنها نیز تمیز و برای نصب آماده باشند.

از طرف دیگر با پاشیدن لکه برهایی که باید منتظر بمانید تا اثرگذاری خود را نشان دهند، در زمان خود صرفه جویی کرده و کارهای دیگر را شروع کنید. لکه برهایی مانند چربی زداها و پاک کننده های رسوب های آهکی از این دسته هستند.

بنابراین، در حین انجام کارهای دیگر، می‌توانید ببینید که لکه‌ها از بین می‌روند و تا زمانی که اتاق تمیز شود، پرده یا توری آن نیز تمیز خواهد شد.


لطفا جهت اطلاع از مبلغ دریافتی نظافتچی ها تماس بگیرید


کاربران گرامی توجه داشته باشید :

مشکلات مربوط به رزرو آنلاین برطرف نشده است لطفا با شعب تماس بگیرید.


شعب اصلی پاک رویال


شرق تهران :                        ۰۲۱۷۷۰۳۶۴۰۶


شمال تهران :                       ۰۲۱۲۲۶۳۹۱۸۹


غرب تهران :                       ۰۲۱۴۴۴۸۰۵۷۰


 جنوب تهران :                      ۰۲۱۳۳۱۵۱۶۵۶


 دفتر اعزام :                        ۰۹۱۲۰۵۲۶۵۳۶


جهت تماس با الباقی شعب پاک رویال

اینجا کلیک کنید


در صورتی که از نظافتچی اعزامی ناراضی بودید میتوانید ساعت اول خدمات خود را کنسل نمایید یا مشکلات خود را به شماره ۰۹۹۰۳۲۲۵۳۶۳ در قالب پیام ارسال نمایید یا زمان حضور نظافتچی تماس بگیرید


کابوس کپک نبینید!

در مناطقی از منزل مانند آشپزخانه و حمام، ممکن است به دلیل رطوبت آثاری از رشد کپک پیدا کنید. برای تمیز کردن قسمت های کپکی می توانید از مواد شوینده مخصوص استفاده کنید.

با کمک برس می توانید مواد شوینده مخصوص کپک زدگی را در داخل کابینت ها، روی دیوارها و بین کاشی ها بمالید. پس از 10 دقیقه صبر کردن، نواحی را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و سپس آبکشی نمایید. خداحافظی با کپک ها به همین راحتی قابل انجام است.


شرکت نظافت منزل و شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال  اعزام نظافتچی جهت نظافت منزل و نظافت راه پله در تمام نقاط تهران با قیمت نظافت منزل و...  یکسان و بدون تغییر


تمیز کردن توالت کار آسانی است، آن را در ذهن خود سخت نکنید!

در طی پروسه شستشو منازل و نظافت منازل، بسیاری از افراد اینطور فکر می کنند که تمیز کردن توالت کار بسیار سختی است! داشتن این طرز تفکر کار تمیز کردن توالت را سخت تر نیز می کند.

پس به جای افکار منفی به دنبال اطلاع از ترفندهای تمیز کردن توالت باشید. اگر شما با این ترفندها آشنا باشید هیچ گاه این فکر را نخواهید کرد. آشنایی با این ترفندها باعث می شود که بتوانید مکانی همچون توالت را به بهداشتی ترین صورت و در سریع ترین زمان ممکن تمیز کنید.

ترفندهای تمیز کردن این قسمت ابتدا شامل دانستن این مسئله است که در وهله اول نظافت را از کجا شروع کنید.

نظافت آشپزخانه و نظافت منزل

نظافت کاسه توالت را باید از بیرون شروع کرده و سپس به تمیز کردن داخل آن بپردازید. به عبارت دیگر ابتدا باید سطح بیرون، سپس داخل درب، پس از آن درب نشیمنگاهی و در آخر داخل کاسه توالت را تمیز کنید.

برای صرفه جویی در زمان می توانید یک پاک کننده مناسب را در داخل کاسه توالت بریزید و تا اتمام نظافت قسمت بیرونی، درب آن را ببندید.

کثیفی داخل به لطف پاک کننده ای که در حین تمیز کردن فضای بیرونی کاسه توالت در داخل آن پاچیدید، حل می شود و اثرات پاک کنندگی خود را نشان می دهد.

برای تمیز کردن سطوح بیرونی می توانید از یک اسفنج مناسب و برای نظافت قسمت داخلی از یک برس ضخیم استفاده کنید. تمام سطوح باید با یک پارچه مرطوب شستشو و سپس خشک شوند تا از هر گونه اثر لکه ای بر روی آنها جلوگیری شود.

اگر بدانید کدام شوینده را کجا استفاده کنید، سرعت عمل بیشتری در شستشو خانه خواهید داشت

شرکت نظافت منزل و شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال  اعزام نظافتچی جهت نظافت منزل و نظافت راه پله در تمام نقاط تهران با قیمت نظافت منزل و...  یکسان و بدون تغییر


انتخاب محصولات پاک کننده مناسب معادل با سرعت عمل بیشتر شما در شستشو منزل و نظافت منزل است

اگر بدانید کدام محصول را کجا استفاده کنید، سرعت عمل بیشتری در شستشو منزل و نظافت منزل خواهید داشت. در مورد ارائه نکاتی برای شستشو منازل و نظافت منازل، بسیاری از مردم ابتدا درباره پاک کننده مورد استفاده سوالاتی مطرح می کنند، زیرا دانستن اینکه کدام محصول بهتر است و کجا باید از آن استفاده کنید راز افزایش سرعت عمل شماست.

اگر مشکل رسوب آهک در بخش هایی از منزل دارید، می‌توانید از سفیدکننده‌های رسوب‌زدا یا بدون کلر استفاده کنید. برای تمیز کردن چربی و روغن ها، می توانید از محصولات چربی زاد یا پاک کننده های حاوی آمونیاک استفاده کنید. برای مبارزه با میکروب ها می توانید از سفید کننده کلر دار استفاده کنید.

در هنگام نظافت منزل و نظافت راه پله و... هرگز نباید مواد شوینده را با هم مخلوط کنید و دقت داشته باشید که مناطق تمیز شده را کاملاً تهویه کنید.

مبارزه با بوی بد در منزل!

حتی نظافت سریع و کاربردی خانه با نظافتچی خانم با تجربه هم ممکن است برای خلاص شدن از شر بوی بد کافی نباشد. زمانی که با بوی یخچال، بوی کفش یا بوی زباله دست و پنجه نرم می کنید، می توانید جوش شیرین و لیمو را به کار گیرید. جوش شیرین، پوست لیمو یا پوست پرتقال را در داخل یک دستمال بریزید و آن را با استفاده از یک کش پلاستیکی محکم کنید.

این کیسه را در محل انتشار بوی بد اعم از داخل کفش، در کنار سطل زبال یا داخل یخچال قرار دهید.می توانید کیسه جوش شیرین را در یخچال، سطل زباله یا کفش قرار دهید. در صورت تمایل می توانید از پوست لیمو و پرتقال نیز برای همین منظور استفاده کنید.

دستگاه های اسپری عطر خودکار، کیسه های زباله حاوی رایحه های گیاهی و میوه نیز در این مورد می توانند کمک کننده باشند.

از بین بردن لکه های روی دیوار در پروسه شستشو منزل و نظافت منزل

از بین بردن لکه های روی دیوار در پروسه شستشو منازل و نظافت منازل

اگر بچه های کوچک دارید، وجود نقاشی روی دیوارهای منزل شما امری طبیعی است، اما متخصصان نظافت، راه حلی کارآمد برای رفع این مشکل دارند. می توانید با ریختن کربنات پاک کننده روی یک پارچه کمی مرطوب، دیوار را پاک کنید. با این کار مشاهده خواهید کرد که لکه ها به راحتی پاک می شوند.

چگونه روغن روی توری آشپزخانه تمیز کنیم؟

توری آشپزخانه شما ممکن است به دلیل تماس با بخارات غذا، چرب شود و هنگام شستن آنها با مواد شوینده استاندارد متوجه شوید که روغن ها خارج نمی شوند. در این صورت، هنگام شستن توری باید یک قرص مایع ظرفشویی را داخل یک تشت بیندازید و توری را در داخل آن بشویید.

متوجه خواهید شد که ماده شوینده ای که خاصیت چربی زدایی قوی دارد، توری را نیز تمیز می کند. چیزی که باید مراقب آن باشید این است که مواد شوینده مایع را بر روی آنها فشار ندهید. مواد شوینده مایع بیش از حد کف کرده و شستشوی انواع سطوح را دشوار می کنند.

قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله

ترفندهای مهم نظافت خانه تمیز کردن

ترفندهای مهم شستشو منزل و نظافت منزل و کف

تمیز کردن اصولی کف

تمیز کردن کف در طی پروسه شستشو منازل و نظافت منازل می تواند برای بسیاری از افراد خسته کننده باشد. با این حال، این کار با استفاده از وسایل و مواد کمک کننده مناسب، بسیار آسان تر است.

می‌توانید با کمک کیت‌های تمیزکننده، موپ‌ها و برس­ها، قسمت‌های داخلی را به خوبی تمیز کنید. در این مورد با استفاده از دسته‌های بلند می توانید به سخت‌ترین نقاط نیز دسترسی داشته باشید. مهم است که یک پاک کننده سطح مناسب برای هر منطقه انتخاب کنید.

می توانید از شوینده های حساس مناسب برای چوب در سطوح چوبی و پاک کننده های صابونی برای کاشی و سنگ مرمر استفاده کنید. می توانید گرد و غبار را در مناطقی مانند بالکن و پاسیو با گردگیر جمع آوری کنید.

نکاتی برای حفظ اثر پاک کنندگی مواد شوینده در نظافت خانه

نکاتی برای حفظ اثر پاک کنندگی در مدت طولانی نظافت خانه

در اینجا شما یاد گرفتید که شستشو منازل و نظافت منازل را چگونه به صورت کارآمدتر و سریع تر انجام دهید، اما اگر نگران هستید که خانه در مدت زمان کوتاهی دوباره کثیف شود، می توانید به نکات زیر که اثر تمیز کردن را طولانی تر می کنند دقت کنید:

  • از پاک کننده های سیلیکونی مقاوم در برابر گرد و غبار روی سطوح استفاده کنید، اما مطمئن شوید که هنگام تمیز کردن آنها را تنفس نمی کنید.
  • برای اینکه اثر پاک کنندگی را برای مدت طولانی احساس کنید، باید خانه را مرتباً تهویه کنید و هر روز به مدت 15 دقیقه یک روال تمیز کردن کوتاه ایجاد کنید. می توانید در این مدت یک روز خانه را جارو کنید و روز دیگر گرد و غبار روی سطوح و وسایل را تمیز نمایید. با صرف زمانی حدود 15 دقیقه در روز، می توانید خانه را برای هفته ها بدون پاکسازی عمیق و اساسی تمیز نگه دارید.
  • اگر حیوان خانگی دارید، حتما هر روز آن را برس بزنید تا موهایی که در داخل خانه می ریزد کم شود.

برای دریافت فاکتور کلیک کنید