از بین بردن لکه سوختگی جوشکاری زمان نظافت منزل

از بین بردن جای لکه سوختگی جوشکاری

مقدمه :

در این مقاله به مشکلی که خیلی از ما با آن روبرو شده ایم و در آینده اگر بازسازی در منزل یا آشپزخانه بخواهیم انجام دهیم اگر جوشکار دقت کافی نداشته باشد حتما با لکه سوختگی جوشکاری روبرو میشویم بپردازیم.


شرکت نظافت منزل و شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال اعزام نظافتچی جهت نظافت منزل و نظافت راه پله در تمام نقاط تهران با قیمت نظافت منزل و...  یکسان و بدون تغییر

پیشگیری از ایجاد لکه سوختگی جوشکاری بر ردی کاشی و سرامیک

این سوال حتما پیش می آید که برای پیشگیری از سوختی کاشی و سرامیک منزلمان زمان جوشکاری باید چه کاری انجام دهیم؟

در این قسمت از مقاله ۴ روش پیشگیری از ایجاد لکه سوختگی جوشکاری را به شما معرفی میکنیم که مطمئن هستیم بکارتان خواهد آمد و از وارد شدن خسارت مالی و .... به شما جلوگیری میکند.

۱_ استفاده از شن بر روی سرامیک و کاشی برای جلوگیری از ایجاد لکه سوختگی

شما میتوانید مقداری شن را در قسمتی از سرامیک و کاشی منزل یا محل کار خود که قرار است در آنجا جوشکاری یا برش کاری انجام شود ریخته و کاملا بر روی سطح پخش کنید تا تمام سطح را بپوشاند تا با لکه سوختگی جوشکاری روبرو نشوید و بعد از اتمام کار بتوانید آن را جمع کنید و بتوانید بدون آسیب به سرامیک و کاشی هایتان برشکاری و جوشکاری خود را انجام دهید.

۲-  استفاده از مایع ظرفشویی زمان جوشکاریبرای جلوگیری از ایجاد لکه سوختگی

شما میتوانید مایع ظرفشویی را بدون اینکه آن را رقیق کنید بر روی سطوح مد نظر بمالید و برو روی کف بریزید که از سوختگی های ناشی از پرتاب تیکهای فلز یا گل ناشی از جوشکاری و ایجاد لکه سوختگی جوشکاری جلوگیری کنید چراکه مایع ظرفشویی زمانی که تیکهای داغ بر روی آن ریخته میشود سریع باعث خنک شدن و نرسیدن تکها بر سطح سرامیک و کاشی میشود.

۳- استفاده از مل برای جلوگیری از ایجاد لکه سوختگی بر روی گچ

زمانی که بخواهید اطراف دیوار به طور مثال لوله گاز را برش دهید و آن را کوتاه یا بلند کنید و یا هرکار دیگری که باعث شود مجبور به برشکاری و جوشکاری نزدیک گچ دیوار و... شوید بهتر است که برای جلوگیری از ایجاد لکه سوختگی جوشکاری بر روی گچ کمی پودر مل را با آب مخلوط کنید و با قلمو بر روی سطح بمالید تا بتوانید خیلی راحت بعد از اتمام کار آن را با یک تکه دستمال پاک کنید تا مشکلی برای دیوار پی نیاید.

۴_ استفاده از روزنامه خیس برای جلوگیری از ایجاد لکه جوشکاری

در این روش بسیار ساده کافیست چند برگ روزنامه را خیس کرده و بر روی سطح کاشی و سرامیک خود بچسبانید تا زمان جوشکاری و برشکاری خود آسیبی به سطح سرامیک و کاشی ها نرسد.

شرکت نظافت منزل در غرب تهران

چگونه لکه سوختگی جوشکاری را از بین ببریم؟

در این قسمت فرض میگیریم که شما از نکات پیشگیری از ایجاد لکه سوختگی جوشکاری و برشکاری بیخبر بودید . و بعد از اتمام کار با لکه های بد  روبرو شد اید . حال باید چه کاری انجام دهیم!!! نگران نباشید نظافتچی آقا حرفه ای زمان نظافت منزل شرق تهران و نظافت راه پله شرق تهران یا دیگر نقاط تهران وقتی با لکه سوختگی جوشکاری روبرو شود.  چندین راه برای نابودی آنها در ذهن خود دارد که در این قسمت به آنها میپردازیم.

نابودی لکه سوختگی جوشکاری با  رخشا :

برای نابودی لکه سوختگی جوشکاری با رخشا کافیست که یک اسکاچ سیمی و کمی تاید و رخشا داشته باشیم. حتما سوال میشود برایتان که چرا باید تاید هم داشته باشیم که در حواب باید بگوییم. زمانی که شما میخواهید با رخشا و اسکاچ سیمی بر روی قسمتی که لکهای سوختگی دارد بکشید. و از تاید استفاده نکنید باعث ایجاد خش بروی کاشی میشوید . پس ابتدا اسکاچ سیمی خود را خیس کرده بعد کمی رخشا بر روی آن بریزید و سپس تاید هم به آن اضافه کنید. و بر روی سطح بکشید تا لکه ها از بین برود.

نابودی لکه سوختگی با جوش شیرین

شما میتوانید زمان نظافت منزل یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را بر روی لکه سوختگی جوشکاری بریزید. و سپس کمی آب به آن اضافه کنید تا بهدصورت خمیر در بیاید و به آرامی شروع کنید. با اسکاچ یا مسواک بر روی آن سطح بکشید تا بتوانید لکه را از بین ببرید. توجه داشته باشید اگر آب زیاد ریختید. و خمیر آبکی شد مقدار جوش شیرین را افزایش دهید و اگر فضا سوختگی زیاد بود .بازهم مقدار خمیر را بیشتر کنید. و معمولا با ۲ الی ۳ دقیقه مالش این خمیر لکهای سوختگی از بین میرود.

نظافت شومینه

استفاده از تیغ برای نابودی لکه ها

این کار را از یک نظافتچی خانم نخواهید شما میتوانید با تیغ های تمیز کاری هم برو روی لکها بکشید . تا آنها را که گل ناچی از جوشکاری و حرارت به وجود امده را از روی سطح برداشته و تمیز کنید. ولی بهترین راهکار زمان نظافت منزل و محل کار ، ... استفاده از تاید و رخشا است.


شرکت نظافت منزل و شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال اعزام نظافتچی جهت نظافت منزل و نظافت راه پله در تمام نقاط تهران با قیمت نظافت منزل یکسان و بدون تغییر


اطلاعات تماس پاک رویال برای تمام نقاط تهران:

برای ثبت درخواست خود کافیست با هر یک از شمارهای این قسمت تماس بگیرید تا به اولین اپراتور خالی متصل شوید


شعب اصلی پاک رویال


شرق تهران :                        ۰۲۱۷۷۰۳۶۴۰۶


شمال تهران :                       ۰۲۱۲۲۶۳۹۱۸۹


غرب تهران :                       ۰۲۱۴۴۴۸۰۵۷۰


 جنوب تهران :                      ۰۲۱۳۳۱۵۱۶۵۶


 دفتر اعزام :                        ۰۹۱۲۰۵۲۶۵۳۶


اطلاعات تماس کامل پاک رویال


۰۲۱۵۵۹۸۱۶۹۱                  ۰۲۱۵۵۹۸۱۶۸۷


۰۲۱۲۲۶۳۹۱۸۹                  ۰۲۱۲۶۷۰۸۷۴۸


۰۲۱۸۸۷۵۰۰۱۸                   ۰۲۱۸۸۴۵۳۴۰۵


۰۲۱۷۷۶۴۰۳۶۸


۰۲۱۳۳۱۵۱۶۵۶                   ۰۲۱۳۶۰۵۱۴۸۱


۰۲۱۸۸۴۷۸۰۹۴                   ۰۲۱۷۷۰۳۶۴۰۶


۰۲۱۷۷۶۹۱۲۰۳


۰۲۱۴۴۴۸۰۵۷۰                    ۰۲۱۴۴۸۱۸۱۹۳


۰۲۱۷۷۸۵۹۸۵۳                 ۰۲۱۷۷۸۵۹۸۳۵


۰۲۱۷۷۶۵۴۳۸۷


۰۲۱۶۶۱۲۷۵۱۰                   ۰۲۱۶۵۸۱۱۴۶۱


 ۰۲۱۷۷۶۲۲۸۰۹                   ۰۲۱۷۷۱۷۳۷۸۱


۰۲۱۵۵۹۸۱۷۰۳                   ۰۲۱۵۵۹۸۱۶۷۴


در صورتی که از نظافتچی اعزامی ناراضی بودید میتوانید ساعت اول خدمات خود را کنسل نمایید یا مشکلات خود را به شماره ۰۹۹۰۳۲۲۵۳۶۳ در قالب پیام ارسال نمایید یا زمان حضور نظافتچی تماس بگیرید


قیمت نظافت منزل و قیمت نظافت راه پله

شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال

امیدواریم این مقاله برای شما کار آمد باشد و فرق یک نظافتچی با تجربه واعزام نظافتچی جهت نظافت راه پله و لکه سوختگی جوشکاری توسط شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال بی تجربه را متوجه شده باشید و اگر نیاز به نظافتچی برای نظافت منزل خود داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید تا بهترین نظافتچی های ممکن را توسط شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال برای شما اعزام نماییم.


شرکت نظافت منزل و شرکت خدماتی نظافتی پاک رویال اعزام نظافتچی جهت نظافت منزل و نظافت راه پله در تمام نقاط تهران با قیمت نظافت منزل یکسان و بدون تغییر برای دریافت فاکتور و ورود به حساب کاربری کلیک کنید